KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2016年3月2日 星期三

[新聞] 胡定欣夾硬咀黎耀祥濕晒!

由胡定欣、黎耀祥及曹永廉等主演的無綫劇集《公公出宮》收視不俗,近日劇情交代定欣飾演的金香與黎耀祥飾演的太監李肅恭「假鳳虛凰」後漸生情愫,不過黎耀祥因未能傳宗接代,想出與陳國邦扮同性戀以婉拒定欣愛意。定欣為測試黎耀祥的心意,竟眾目睽睽下強吻他!

談到這場吻戲,定欣笑說:「喺開平外景攝氏四十幾度之下拍嘅,真係咀到成身濕晒!其實之前我同祥仔合拍《巾幗梟雄》時都拍過咀戲,不過冇今次咁激囉!」而剛從美國登台返港的黎耀祥說:「嗰日我太太都在場,仲幫我哋影劇照添!(監製話你開定支票請食飯?)冇所謂,最緊要大家開心啫!」有份「觀戰」的曹永廉則說:「好記得呢場戲,拍嗰日好翳焗,佢哋咀得辛苦,我哋亦睇得唔享受。(請食飯?)好呀!咪夾一百幾十囉,但我冇理由出錢多過視帝祥嘅。」
對於定欣與黎耀祥這場吻戲的表現,監製羅永賢讚不絕口:「一Take過OK。(嚟緊再搞慶功?)梗係會啦!祥仔都開定支票喇!」無綫方面鑑於收視理想,明晚將設宴慰勞台前幕後。

(太陽報)

沒有留言:

張貼留言