KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2016年2月21日 星期日

[新聞] 客串新處境劇 黃秋生同毛舜筠鬥戲

視帝黃秋生將客串演出無綫緊接《愛.回家》推出的新處境劇《八時入席》,與好戲之人毛舜筠鬥戲,身在外地的秋生說:「會拍兩集玩吓啦,角色幾得意,但詳情唔講,今次幫朋友。(你指無綫幕後邵麗瓊?)我同佢以心相交,以誠相結!依家乜都未搞,冇人有時間搞,係基本接觸過,點咗頭,但時間、劇本、幾時拍,全部未知,等我忙完手上啲嘢返香港先搞。」
被問到是否與毛舜筠對手戲最多?秋生說:「毛毛好呀,合作過好熟,詳情係點真係未知。(劇酬可觀?)我又唔係咩巨星,呢啲到時先算啦!」

(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20160221/00470_016.html
=======================================================================
秋生客串新處境劇省靚招牌

視帝黃秋生將加盟無綫新處境劇《八時入席》客串兩集,與好戲之人毛舜筠鬥戲,為這齣緊接《愛.回家》推出的新作省靚招牌。至於《愛》劇昨傾巢而出,拍攝蔣家旻與龔嘉欣的出嫁煞科戲,當中龔嘉欣拍攝時,樓上突然有人倒水,令她避都避唔切。

黃秋生去年憑無綫劇《梟雄》的精湛演技捧走視帝,據知他將再度參演無綫劇,與老拍檔毛舜筠在新處境劇《八時入席》中鬥戲,令原本已集結好戲之人黎耀祥、陳國邦的此劇再添鑽石級看點!不過,秋生捧得視帝後,已回復昔日大忙人身份,故只能客串兩集,但對觀眾來說,能再在螢光幕欣賞影帝、劇帝、視帝「三元及第」的精湛演技,已大飽眼福。

張振朗出手護花
身在外地的秋生向本報證實再返TVB,他說:「會拍兩集玩吓,角色幾得意,但詳情唔講住,今次係幫朋友。(你指無綫幕後邵麗瓊?)我同佢以心相交,以誠相結。但我依家乜都未搞,係基本接觸過,點咗頭,但時間、劇本、幾時拍,全部未知,我忙埋新加坡《狂揪夫妻》演出,之後拍埋電影,搞完晒返香港先諗。」提到再與毛舜筠合作,秋生說:「毛毛好呀,合作過,好熟。(今次酬勞可觀?)我又唔係咩巨星,無綫點會畀十萬八千七你?呢啲到時先算啦。」

此外,龔嘉欣、張振朗、蔣家旻及李豪等《愛.回家》演員,昨日分別到中環及觀塘拍外景,無綫出動四部電單車交代劉丹、徐榮(全為替身演員)等送蔣家旻出閣,又出動航拍機。龔嘉欣以裙褂襯高踭鞋,與張振朗在中環拍攝抬花轎情節,期間眾星在簷篷下休息,樓上卻突然有人倒水,及後有警員到場了解情況,有指街坊不滿劇組阻街,不過警員未有採取行動。而倒水事件發生時,張振朗雖已出手遮擋,但嘉欣仍被淋濕。

黎諾懿恨生B
另一邊的蔣家旻則在觀塘拍攝嫁李豪的場面,她說:「以前想25歲結婚,依家順其自然。(男友想結婚?)唔知喎,你問佢,我都唔諗到咁長遠,唔想畀太大壓力。」黎諾懿則恨生B:「個劇拍咗4年幾,徐榮都生埋B女。(幾時到你生B?)努力中,老婆都想生,但知我忙。(傳外母送你4千萬豪宅?)傳啫,太貴啦,冇買,價錢低啲先諗。」

(東方日報)

沒有留言:

張貼留言