KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2015年4月25日 星期六

[新聞] 不為人知的《大時代》

昨日唐寧回憶91年只得9歲的自己,要爸爸媽媽交替陪着在片場拍《大時代》。

















【狂煲大時代】1992年神劇《大時代》掀起翻煲熱潮,讀者對於劇情可能已滾瓜爛熟,但當中秘聞又知幾多?就如當年9歲的唐寧已感受過拍劇捱更抵夜滋味;益蟹原本由艾威飾演,最後一刻才改由陶大宇接上;至於,楊羚那幕跳樓自殺戲,當日真的拍了,可惜最終因太激而被刪剪。
撰文:馮國康、嵐山

















唐寧要捱夜

邵仲衡透露拍《大時代》時,曾兩日兩夜不眠不休,原來一班童星為趕戲也要捱更抵夜。當年只得9歲、飾演童年方芳的唐寧昨日說:「啲通告都幾密㗎,因為要夾我哋成班細路仔放學後嚟開工,偶然都要拍到差不多深夜十二點幾一點,嗰時爸爸媽媽交替陪住我,我哋又住得遠,咁夜梗係call的士走啦!」雖則如此,一班小孩在片場玩到翻天覆地,她說:「細路仔最鍾意跑嚟跑去,我哋成日玩捉迷埋藏,暱埋後互捉。我同大哥黃寶龍早幾年已認識,見面就會玩得好開心。但我哋個個都好乖,導演一嗌埋位就自動走返出嚟,返自己崗位做嘢。」

















艾威演益蟹?

四蟹之中,棕色西裝的益蟹最乞人憎。原來角色原屬意由艾威飾演,到試造型一天才由陶大宇接上。艾威說:「我原本落重本㗎,買咗好多花恤衫,又去麗晶酒店剪頭髮,到造型嗰日先知自己做光Sir,變咗善良柔情角色。當然會有失望,但換句話講我其實可塑性好高。」 

















大宇做旺蟹?

陶大宇原本飾演較少戲份的旺蟹,他昨日說:「嗰日我已經着咗醫生袍,等影相嗰陣,韋家輝突然行埋嚟望一望我,個腦好似好多嘢諗咁,跟住同我講『大宇你都係唔好做呢個角色,我轉頭話畀你聽做邊個。』跟住同我講:『你換啲好花嘅衫,做黑社會嗰個啦。』」 

















刪走跳樓片段

當年無綫因投訴而刪剪兩幕戲,坊間流傳是方敏跳窗自殺,以及方家兄妹被狂徒掟落街。楊羚昨日親證拍了跳樓戲:「青雲教我如果臨跳樓前,如果笑一笑先跳落去,震撼力會唔會勁過發咗癲跳落去?跟住我做咗個笑一笑跳落去。我冇拍跳嘅過程,只搭個景擒一擒。」 


















穿插歌曲應景

劇中穿插的歌曲除交代年份,亦有點題作用。就如玲姐死前找回進新的戒指,用了王菲的《容易受傷的女人》;孝蟹與方婷的一分鐘狂咀,則配上Beyond的《未曾後悔》;至於龍紀文責怪展博在股票交易間接累死龍成邦,則播出了黃品源的《你怎麼捨得我難過》,完全應景。 

















市民報案跳樓

拍攝丁蟹掟仔落樓當日,竟有市民誤以為真並報案,飾利蟹的郭政鴻說:「我哋係掟假人落街,可能實在太逼真,有人信以為真,所以有警察上咗嚟天台了解,我哋咪慢慢解釋囉。」 

















歌曲交代年份

韋家輝善用事物交代時代背景,如開頭講述方進新與陳萬賢對賭,背景為1973年,他向慧玲彈奏一曲,便是Simon& Garfunkel於1970年發表的《Bridge over troubled water》。 

















哼歌穿崩瑕疵

有幕講到丁家兄弟下格殺令要展博死無全屍,其間幫辦與四蟹講數,益蟹哼出89年電影《我在黑社會的日子》主題曲《飛砂風中轉》挑釁警察,但其身處於86年,理應未有該曲。 


















慳妹原型性格

據悉《大時代》的人物性格,大都源自韋家輝身邊的人,如周慧敏飾演慳家成性的慳妹,角色原型來自韋家輝的一位女編劇朋友,他曾說:「一切看來量入為出,實則是量出為入。」 


















七頁一take過

《大時代》其中一幕必睇場口,是黎宣飾演的賤婆婆有感丁家罪孽深重,並跪地向方家認錯。原來該幕戲足足七頁紙,一眾演員一take過沒有NG,認真厲害。 

















秋官疑似爆粗

慣演大俠的秋官,破格演出躁狂丁蟹,有幾幕更疑似爆粗來增加氣勢。如第一集跳樓戲,他便高叫「跳呀,X家鏟!」;最後一集在聯交所鬧展博,亦疑似說出「四字問候語」。 


















亞視開戲挑戰

當年與《大時代》對撼的亞視劇,是陳庭威和曾華倩主演的《勝者為王II天下無敵》,而《毒戰》大導演陳木勝便是其中一位編導,可見當年的免費電視戰有幾激烈。 


















家輝手稿搶手

韋家輝26歲便當上監製,曾先後炮製過《新紮師兄》、《流氓大亨》和《誓不低頭》等神劇。據悉當年他撰寫的《大時代》手稿,其他編劇爭住搶,並放在枱頭留念。


(蘋果日報)有片睇

沒有留言:

張貼留言