KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2015年2月23日 星期一

[新聞] 祥仔「太監」拜年歎鮑參

無綫劇《公公出宮》一班演員到「太監五虎」之首的黎耀祥家拜年,陳國邦與黃浩然全家到場,蕭正楠帶女友黃翠如出席,曹永廉與胡定欣則單拖赴會。祥仔太太Julia一早準備豐富盆菜,而浩然的太太則帶了一大煲花膠、海參及鮑魚分甘同味,實行齊齊過肥年。

(太陽報)
=======================================================================
蕭正楠攜眷團拜 翠如實習湊B

黎耀祥、蕭正楠、曹永廉、黃浩然及陳國邦因在劇集《大太監》演太監獲封「太監五虎」,祥仔作為五虎之首,一直甚獲兄弟尊重,前晚眾兄弟與胡定欣等到他家拜年兼食鮑參翅肚,蕭正楠帶女友黃翠如現身,浩然及國邦帶妻兒出席,期間蕭正楠難免被催婚,翠如則趁機學湊B。

黎耀祥、蕭正楠、曹永廉、陳國邦、胡定欣等主演的新劇《公公出宮》今日開工,前晚一班好兄弟到祥仔家拜年,蕭正楠帶女友黃翠如現身,黃浩然及陳國邦就一家出席。祥嫂Julia準備了盆菜,浩然嫂亦帶了大煲花膠、海參、鮑魚,眾人吃得滿足過肥年。

祥仔家變樂園

祥仔受訪時透露,前晚家中像兒童樂園,問有否催蕭正楠結婚?他謂:「阿蕭咁大個人自己識諗。」今日開工的祥仔指《公》劇拍到六月,之後會到開平取景。

曹永廉說眾人當晚傾偈到凌晨兩、三點,他說發現蕭正楠、翠如和定欣與小朋友玩時,父愛、母愛湧出來。翠如受訪時謂:「啲小朋友好得意,(有冇被催婚,會唔會趕生B?)見到浩然太太同羅敏莊湊小朋友好攰,工程太偉大,要慢慢再了解,依家畀心機做嘢先。」說到被兄弟催婚,蕭正楠笑言:「可能佢哋唔想再派利是畀我,但我起碼要逗多幾年。」





















(東方日報)

沒有留言:

張貼留言