KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2014年9月6日 星期六

[新聞] 視帝發火 黎耀祥轟港府政策亂

黎耀祥跟蘇玉華相隔15年合作的劇集《載得有情人》,口碑不俗,日前他接受本報專訪,他認為劇淡情濃是主因。談到早前跟「視后」胡杏兒合拍的《巾幗梟雄之諜血長天》,被指有露骨劇情而被抽起不能做台慶劇,祥仔坦言傳聞不合理。而講到亞視續牌一事,視帝祥即發火轟港府對廣播政策混亂,令行業經營困難,認為政府應作長遠對策。
  
  「視帝祥」對上一次跟蘇玉華合作《反黑先鋒》,已是15年前的事,今次兩人首演一對,他認為單看外形已相當適合故事,「我年紀同氣質都唔係適合激情,套劇情節雖淡但戲味濃,晒我去演,雖然有人質疑邊有小巴司機咁斯文,但係我哥哥以前賣魚,都睇好多書,總有例外。」

  離巢是好事

  對於繼林後,再傳出胡杏兒將不續約,祥仔反而認為是好事,「佢仲後生,真係需要出去見識,我同安仔(郭晉安  )都離開過啦!咁樣再年青一輩先有機會上嘛!」談到《巾幗梟雄之諜血長天》,因雞姦戲等劇情過於露骨而被刪戲,因而抽起不能做台慶劇,祥仔沒好氣道:「我拍咁耐劇都冇試過一早話邊套係台慶劇,同埋仲話由30集cut到15集,邊可能拍到15集係色情戲!」

  祥仔火未消,談到亞視續牌申請一事,繼續一撻即,「其實續唔續畀亞視已經係後話,首先政府搞清楚廣播政策先,又話植入廣告太明顯,又有好多煙酒產品唔賣得,你睇人韓國政府做得幾好,咁樣落去成個行業生存空間都愈愈窄,冇錢賺仲邊有人願意投資。」

        撰文:杜淑霞 攝影:陸旻昱

  髮型:Ivanlee@headquarters 場地:觀塘帝盛酒店

祥仔認為廣播政策混亂,直接令行業發展受影響。

























祥仔談起電視行業前景,即時火滾。



















(頭條日報)

沒有留言:

張貼留言