KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2014年8月30日 星期六

[新聞] 跟視帝祥隔15年合作 蘇玉華視新劇為代表作

蘇玉華繼99年跟黎耀祥合作劇集《反黑先鋒》後,相隔15年,最近再度合作新劇《載得有情人》,阿蘇大讚今次跟「視帝祥」合作,絕對是電視劇代表作之一,因跟祥仔默契十足,而且劇本一早收到,令她拍得相當享受。平日作風低調的阿蘇,一直以來都能成為廣告界寵兒,她認為全靠形象夠真實及健康。

  撰文:杜淑霞 攝影:陸旻昱 場地:觀塘帝盛酒店

  阿蘇當年跟祥仔在《反黑先鋒》合作時,對手戲不多,但已留下專業的印象,相隔15年一樣沒變,「時已經覺得祥仔好認真,家當然無變過啦!佢都係咁用心同投入,大家雖然唔係第一次合作演一對,已經好有默契。」

  阿蘇難得返TVB,除了對手正外,更難得劇本早已收齊,可以有更多時間準備,「今次真係拍得好享受,全部對手都好好,最重要劇本未開工已經有,可以早去準備,對演員講好緊要。」阿蘇更將新作喻為代表作之一,「今次劇本真係好好,雖然係好淡,但感情好細膩,好似我同祥仔成套戲都冇乜身體接觸,最尾我拍場海灘拖手戲,但係監製話唔夾,都係cut,但係睇出我成套劇,感情依然好豐富,可以話係我拍過劇講,其中一部最鍾意。」

  低調寵兒

  論曝光率阿蘇絕對屬低調,但打開電視看到她的廣告卻不少,就算不用出面也有機會出聲,絕對是廣告界寵兒,「可能我形象夠真實,好似我大家都知道晒,冇乜秘密咁啦!自己都覺得好開心,客戶就算唔用我個樣,都肯用我把聲,希望繼續keep住啦!」訪問當日,酒店職員知阿蘇來,紛紛要求合照,人好自然多人錫啦!

(頭條日報)
http://hd.stheadline.com/ent/ent_content.asp?track=news&contid=299190&srctype=n

沒有留言:

張貼留言