KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2014年7月2日 星期三

[新聞] 黎耀祥笑蕭正楠趕返屋企湊B

蕭正楠(Edwin)、黎耀祥(祥仔)及胡定欣等昨日於數碼港拍攝新劇《商戰》外景。近日被指與黃翠如向無綫請假旅行的Edwin,昨日首度開腔澄清未有計劃與女友旅行,但拍畢劇集後會到澳門及上海工作,九月才拍新劇,故旅行亦毋須請假,又表示最近成為兄弟好友的取笑對象:「佢哋(指同劇的黎耀祥、陳國邦等)成日笑我,見我收工就問我『係咪趕住返去湊B呀?』依家有痛腳喺佢哋手!」

黎耀祥被問到是否有份取笑Edwin與翠如的戀情,他說:「我梗係有份啦!我哋幾個感情好好,冇隔膜!(點笑佢?)見位就入啦!成日互窒!」

至於同場的胡定欣則表示劇中與陳國邦的感情線寫實,問到現實中與男友是否與劇情一樣,她即大讚男友很好,但未有結婚打算。

Edwin(左起)笑言經常被好兄弟黎耀祥及陳國邦取笑趕返屋企湊翠如BB。


















(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20140702/00470_047.html
==================================================================
公開戀情被取笑 蕭正楠收工趕湊B

藝人蕭正楠(Edwin)、黎耀祥(祥仔)、胡定欣、陳國邦等昨日在數碼港為新劇《商戰》開工。有報道指Edwin與黃翠如雙雙向無綫請假去旅行,Edwin首度開腔澄清未有計劃與女友翠如BB去旅行,他說:「拍完《商》劇之後,先後去澳門同上海工作,9月份才開新劇,即使去旅行都唔需要請假啦!」

Edwin公開「翠蕭戀」後直認已做好被追蹤的心理準備,他笑謂:「影就無可避免,但唔好影得咁醜樣,嗰日啱啱瞓醒諗住落街買嘢食咋!」他又說最近成為兄弟們的取笑對象:「佢哋(指黎耀祥、陳國邦等)見我收工就問我:『係咪趕住返去湊B呀?』依家有痛腳喺佢哋手!」

互窒冇隔膜

祥仔拍畢《商》劇之後馬上開拍《梟雄》,要剷青剪「上海頭」配合劇集造型,祥仔直認有份取笑Edwin:「我梗係有份啦,我哋幾個感情好好,冇隔膜。(點笑佢?)見位就入o架啦,我哋成日互窒!」胡定欣則說與男友感情穩定,不過尚未有結婚打算。

(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20140702/00282_033.html

沒有留言:

張貼留言