KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2014年6月18日 星期三

[新聞] 浩南率熊貓旺角晒馬 黎姿教囡囡 落田做農夫

鄭伊健與黎姿這對《古惑仔》好拍檔日前為近日hit爆全港的1600熊貓快閃保育推廣活動「合體」,「浩南」伊健與熊貓在旺角西洋菜街晒馬,而「細細粒」黎姿就為紙熊貓在其開設的皮膚護理中心做facial,十分搞笑。黎姿自言三名女兒都十分愛熊貓:「三個女同我一齊都好鍾意熊貓,每次去海洋公園都要去熊貓館,我俾佢哋睇我同紙糊熊貓合照,佢哋好興奮話要跟我一齊領養呢班紙熊貓BB。」

問到黎姿有否教囡囡保育,她表示:「𠵱家學校都會教佢哋保育,尤其係環保方面,放假時,佢哋會用舊物做啲小工藝,好似紙巾盒、相架同花樽,好有心思。」她透露更會帶三個女去農莊:「會一齊耕種,去探訪同餵小動物,等佢哋知道農夫辛苦同珍惜食物,同識愛錫動物,又可以有新鮮空氣呼吸。」

黎姿在其開設的皮膚護理中心為紙熊貓做facial。






















(蘋果日報)
http://hk.apple.nextmedia.com/entertainment/art/20140618/18764065

沒有留言:

張貼留言