KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2014年2月12日 星期三

[新聞] 流感高峰 禁女出街黎姿偕夫 撐枱腳 買Cake 氹3千金

天氣時凍時暖,正值流感高峰期,個人好易病,做父母的更加變緊張大師。靚靚星媽黎姿 (GiGi)育有三女,一對孖女出世時因只有三磅,抵抗力較弱,直至返Playgroup才開始出街。前年GiGi再誕下三女Pegella,現年17個月大的Pegella從未曝光,靚媽為怕孖女在外接觸細菌而傳染孻女,因而採取隔離政策,孖女和孻女分開湊,以策安全。日前,女神黎姿和丈夫馬廷強去中環星級餐廳SEVVA撐腳,愛女心切的靚媽歎完美食都不忘打包三大盒精美蛋糕畀三位愛女,蛋糕又紅又白,三位千金見到實好鍾意啦!

  採訪 : 張詠森、陸旻昱

  四十二歲的黎姿(Gigi),2008年宣佈息影、翌年就下嫁富商馬廷強後,極少曝光。2010年她為馬家生了一對孖女Pricia及Gianna,由於孖女出世時僅得三磅,出世後要足一個月氧氣箱,不過體格依然較弱,靚媽為怕孖女易受感染,據悉孖女一歲前盡量逗留家中與外界隔絕。直至孖女返Playgroup才開始出街,不過都係少出為妙。連親友探訪都限時限刻,結果孖女真係好少病痛,GiGi就沿用呢套「隔離政策」在孻女身上。不過近日正值流感高峰期,GiGi索性將孖女和幼女分開照顧,以免孻女被返學的姐姐感染到。就連農曆年,GiGi有親友上門拜年,都盡量少接觸幼女,以防萬一。

靚女含羞勁索

  農曆年初七人日,下午一時左右,身穿黑衫皮褲、外加件應節紅色褸的黎姿就和丈夫撐腳食Lunch,二人揀選中環人氣餐廳SEVVA,該店由時裝界名人、Joyce Boutique創辦人郭志清胞妹郭志怡開設,以精美西餅聞名,是明星、闊太High Tea勝地。賭王上年92歲生日,四太梁安琪都特別在SEVVA訂造一個高達九呎九吋的蛋糕送給賭王。當日下午三時,黎姿夫婦食完午餐,本來連體步出太子大廈,但司機告知有記者後,黎姿老公先行步出,然後住14萬Hermes藍色Kelly bag高貴步出的她,一味低頭含羞答答,秀髮飄逸加上淡妝,靚媽身材好Fit、個樣又索,途人不禁駐足望幾眼。

  聞情人節笑

  記者向馬氏夫婦祝賀新年快樂,二人都禮貌笑一笑點頭示意,然後記者行近GiGi,問她情人節快到,會如何慶祝,手拎三大盒外賣出來的黎姿笑得特別甜,雖然無回應,但一直用手撥頭髮的她上車途中一直笑唔停,好幸福。記者見到索媽手拎的三個外賣盒,頭一盒係紅色和白色的Cake,睇怕隔離在家的三位千金,見到顏色鮮艷的精美Cake,一定好Like啦!

馬生見到記者有點愕然,但仍禮貌跟記者點頭打招呼。 















雖貴為三女之母,但GiGi一笑仍勁有少女味。 















SEVVA甜品好出名,亦深受名人喜愛。















流感未肆虐時,靚媽經常帶孖女出街。 


















黎姿是Kelly Bag忠實Fans。


















(頭條日報)
http://hd.stheadline.com/ent/ent_content.asp?track=news&contid=273837&srctype=n

沒有留言:

張貼留言