KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2014年2月1日 星期六

[新聞] 黎耀祥整鮑魚學做煮角

黎耀祥每年一劇接一劇,馬年的工作一樣多姿多采,已三劇在手的他,今年會再嘗試做舞台劇,貴為三屆視帝的祥仔笑言:「今年是衝刺年,但我仍是學習做主角的階段。」日前,學做主角的祥仔學做「煮」角,跟阿翁學整鮑魚、燕窩、花膠,祝大家馬年豐盛、心想事成。

黎耀祥向來工作認真,愛挑戰不同角色,馬年伊始,祥仔會作多個新嘗試,他說:「這兩、三年都係學習做主角嘅階段,從經驗中再接受挑戰,向前衝刺。」

偷完師入貨

演戲了得的祥仔,原來烹飪亦相當拿手,日前他跟阿翁(翁仰光)學整多個色香味美的意頭菜式,包括:滿盤盛金銀、吉祥鮑有餘、天官賜福壽高,向來對食有講究的祥仔更邊學邊食,並祝大家心想事成。祥仔有時間都會親自下廚,同場的黎太Julia都讚他手勢好,祥仔說:「我都有番咁上下,因為我媽咪煮嘢好叻,自己都偷到師。」試過親自炆鮑魚的他今次一於向阿翁偷師,而祥仔與家人吃過團年飯後,便會與太太到日本旅行過其二人世界,屆時他會乘機入貨,回港後便拍無綫新劇《無雙譜》。

再演舞台劇

說到馬年展望,已安排好全年計劃的祥仔說:「今年係衝刺年,會有新嘗試。」他表示拍罷《無雙譜》後會再拍新劇《雙戰》,十多年沒有做舞台劇的他,之後會夥拍蓋鳴暉演一個以二、三十年代為背景的舞台劇,接着再拍一部無綫劇《太監五虎》。今時今日,祥仔可會精挑細選劇集來拍?他說:「自己有今日,都係公司畀機會,呢個時候未係時候揀劇本,希望栽培多啲同事先,依家自己都係嘗試階段,做主角都係呢三、四年開始,經驗同量唔多,好多人都叫我揀吓、休息吓,但我想儲多啲經驗先。」
文:影視組
場地:阿翁鮑魚(富豪酒家)
服裝:Dorian Ho

髮型:Ivan Lee@Headquarters

祥仔馬年工作大計多籮籮,祝各讀者心想事成。

























黎耀祥向翁仰光偷師,炮製十八頭靚鮑魚,品嘗後讚不絕口。

























祥仔甜蜜餵太太,二人春節到日本旅行。



















(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20140201/00282_015.html
========================================================================
祥仔密密做「鮑」保過肥年

黎耀祥每年都劇接劇拍個不停,貴為三屆視帝的他今年會作多個新嘗試。馬年工作多籮籮的祥仔已接拍三部劇集,還會嘗試演舞台劇,他笑言今年是衝刺的一年。日前,祥仔跟翁仰光先生學炮製鮑魚、燕窩及花膠,恭祝讀者馬年豐盛、心想事成。今次向翁生偷師的祥仔,自言試過親自燜鮑魚,去旅行時亦會趁機入貨。他又透露與家人吃過團年飯後,便會與太太前往日本旅行,然後再返港拍新劇《無雙譜》。

(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20140201/00470_013.html

沒有留言:

張貼留言