KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2013年4月29日 星期一

[新聞] 祥仔:第一次畀人鬧得咁勁

視帝黎耀祥與敖嘉年擔演的《神探高倫布》反應欠理想,更有網民要求腰斬,祥仔昨日為《巾幗梟雄之諜血長天》試造型時指對《神》劇收視平平有所領悟,是一個很好的經驗:「冇為意觀眾水準大大提高,部劇好多地方需要交代,不能為求戲劇效果而忽略合理性。我都係第一次畀人鬧得咁勁,我冇辦法保證拍啲劇一集比一集好,亦唔會因為被批評唔開心。」

有指《神》劇其中一個片段「搞屎」佔幾分鐘,敖嘉年前晚在運動會上說:「拍呢場戲都冇一分鐘,整體而言,部劇都幾得意,我同黎耀祥嘅重頭戲未出,有唔少辛苦演出,好似打到周身傷,碌落樓梯,劇組拍時唔想劇情千篇一律,搞搞新意思卻吃力不討好。」

黎耀祥為新劇試造型時表示,沒有為意觀眾水平提高。


























(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20130429/00470_031.html
=======================================================================
黎耀祥讚觀眾水準提高

視帝黎耀祥昨日為《巾幗梟雄之諜血長天》試造型,對於近日《神探高倫布》收視平平,他認為是很好的經驗:「冇為意到觀眾水準大大提高,部劇好多地方需要交代,不能為求戲劇效果而忽略咗合理性。我都係第一次畀人鬧得咁勁,我冇辦法保證拍啲劇一集比一集好,亦唔會因為被批評唔開心。」

敖嘉年前晚在運動會上亦有辯解,他指自己與黎耀祥的重頭戲未出,當中有不少辛苦演出,如打到周身傷、碌落樓梯。因劇組不想劇情千篇一律,未料新搞作吃力不討好,不過敖嘉年也不會因新劇被叫腰斬而不開心。

黎耀祥與敖嘉年合作的劇集受劣評,二人均表示會接受意見。




                                     




















 (東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20130429/00282_013.html
=======================================================================
祥仔享受俾人鬧

無綫黃金時段播嗰套《神探高倫布》不停俾網民狂插,男主角黎耀祥噚日喺將軍澳電視城開工,就大讚觀眾好有理性去睇劇,仲覺得佢哋雖然係批評,不過絕對令到各方面都會有進步,所以佢話唔會唔開心:「拍嘅時候唔會好覺,我以前好少俾人鬧,係一個好好嘅經驗!我都冇可能保證到拍出嚟嘅劇套套都係好,我哋做演員嘅都係盡量做好本份。」




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言