KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2013年2月10日 星期日

[新聞] 黎耀祥進駐獨立屋 愈爆愈旺

「視帝」黎耀祥儘管平時勤奮多勞,收入豐厚,但仍然追不上飆升的樓價,買不到獨立屋,惟有與太太改買為租一償心願。去年犯太歲的他,雖然座駕爆了幾次胎,但看來對他沒甚影響,只是愈爆愈旺。
黎耀祥之前第三度勇奪「視帝」獎項,人氣、運勢持續高企,往年會到美加登台,但新的一年,祥仔囑太太不要接外地登台show,留港度歲,祥仔謂:「之前冇一年喺香港過,去親外地都要五日,時間又趕,今年可以同哥哥、姐姐食飯聚聚,輕輕鬆鬆休息吓。」不過祥仔初二及初三仍要於大陸及香港出席活動,初七到澳門做騷。

視帝密密賺多勞多得,之前表示想換獨立屋的他,因為樓價太貴,已改為租住圓夢:「要買就好似追火車咁,追極都追唔到,我哋而家商量過後有個念頭,就係租複式獨立屋,老婆都已經睇緊樓,七、八萬一個月租金應該都可以喇。」

風水樓善價待沽
說到現住的風水樓會否捨得賣?他笑言:「啱價咪賣囉,我哋又唔急。(旺你?)我本身都好好彩,啱啱去攝太歲,個阿姐話撞正今日好日。(上年犯太歲你都咁好運喎!)我上年揸車都爆咗幾次胎o架,哈哈!」

髮型:Ivan Lee@Headquarters
場地:翠亨村@美麗華商場
攝影:鄭家俊
文:影視組

三屆視帝今年不往美加登台,只在香港內地工作。
























黎耀祥雖然豬籠入水,不過依然慨嘆追不上樓價升幅。





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20130210/00282_030.html
========================================================================
難追火熱樓價 黎耀祥焗租屋住

三奪「視帝」的黎耀祥一改往年到美加登台的習慣,新一年留港度歲,希望可多留時間陪家人:「之前冇一年喺香港過,去親外地都要五日,時間又趕,今年可以同哥哥、姐姐食飯聚吓,輕輕鬆鬆休息吓。」密密賺的祥仔曾表示想換獨立屋,但因追不到樓價而與太太決定租屋住:「要買就好似追火車咁,追極都追唔到,我哋商量後有個念頭,就係租複式獨立屋,老婆都睇緊樓,七、八萬一個月租應該都可以。」

問到是否捨得出售正居住的風水樓,他笑說:「啱價咪賣囉!但我哋又唔急,事關就算賣咗有舊錢,我哋都唔係好識投資!(旺你?)我本身個人都好好彩,啱啱我去攝太歲,個阿姐話撞正今日好日!(上年犯太歲你都咁好運?)我上年揸車都爆咗幾次胎o架!」

面對滿枱賀年食品,祥仔即非常開胃!






















                                         

吸金力強的祥仔,相信派利是時絕不手軟。


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言