KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2013年1月18日 星期五

[新聞] 黎耀祥聽話演員 少改劇本

黎耀祥近年在無綫一劇接一劇拍,說到休息,他笑言雖然很攰,但心裏很矛盾,坦言喜歡一班人一起工作的感覺,更謂:「我都好貪玩。」他又指暫時不會拍電影,若拍的話,希望跟許鞍華及林嶺東合作。

視帝黎耀祥去年一口氣拍了三套劇《大太監》、《造王者》、《神探高倫布》,今年亦接拍兩套劇集,現正忙於拍攝《傳愛事務所》的祥仔與好戲之人陳豪合作,問到兩位視帝碰頭,拍攝時會否一齊研究劇本或改劇本,祥仔坦言:「我同陳豪好多年前合作過,今次再重逢都好開心,有另一份新鮮感,都會傾吓溝通吓,不過我向來好聽話,改劇本真係比較少,我會嘗試從人哋角度去諗而演繹,如果自己改劇本,咪一路都係做緊黎耀祥?我都想有啲轉變,出嚟嘅效果係有唔同,當然偶然修改都會有,但我習慣照編審、導演、監製嘅意思去演。」

去年尾,祥仔曾到馬來西亞拍攝電影,問會否再接拍?他謂:「唔會拍太多,如果真係要拍,我最想同許鞍華、林嶺東合作,之前同佢哋都合作過,(係情意結?)除咗情意結,之前拍《幽靈人間》,我好欣賞許鞍華嘅投入,每拍完一個take佢都會好開心,睇得出佢對電影係好有熱誠,如果許鞍華再搵我,平啲我都會拍。」此外,他與林嶺東合作過電影《目露兇光》,祥仔謂:「佢都做過演員,會帶你入到場景,畀你感受一下,從佢嘅視覺,我都睇到好多。」

貪玩之人享受開工

祥仔曾表示想放一個長假,跟家人去旅行,不過他有些矛盾,坦言:「我都唔知,有時想停落嚟,但其實我又好享受拍攝過程,我好開心成班人一齊工作嘅感覺,如果唔拍嘢,我做乜呢?休息都唔休息得咁多,我好明監製搵得我,個角色一定好啱我做,一定好好玩,我都好貪玩,所以攰得嚟都幾矛盾。」

文:影視組
髮型:Ivan Lee@Headquarters
場地:Izzue

黎耀祥近年一劇接一劇,提到休息,他自言心情矛盾。
























 
 
黎耀祥若拍電影,最想再與許鞍華及林嶺東合作。

                          
























           

黎耀祥(右)在《傳愛事務所》與陳豪合作開心,坦言有另一種新鮮感。


























(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20130118/00282_094.html ================================================================
祥仔陳豪重逢Fresh

「視帝」黎耀祥劇集一套接一套,去年最少拍了三套劇,今年初已與視帝陳豪合作拍劇。祥仔大感疲倦想放假休息,但他不諱言心中有矛盾:「監製搵得我,個角色一定啱我做,我都貪玩o架!」

視帝黎耀祥儼如無綫之星般,大小活動一直有他份,就算他有多忙或是在外地工作,對於無綫的活動或慈善活動,他都不遺餘力,果真勤力!祥仔去年一口氣拍了三套劇集《大太監》、《造王者》和《神探高倫布》,並坦言最辛苦是拍攝《造王者》之際:「嗰陣日日外景接廠,試過三、四日喺公司瞓。(同監製要求休息時間嘛!)我從來都唔會,做到都會盡力去做,自己係由低做起嘅,所以會體諒。」

之前祥仔希望有假期與家人去旅行休息一番,問到有否想過放一個較長的假期?他說:「有時想停落嚟,但其實我真係幾享受成個拍攝過程,成班人一齊工作嘅感覺非常開心,如果唔拍嘢,我又做乜呢?休息都唔休息得咁多,監製搵得我,個角色一定很啱我、很好玩,我都貪玩,所以攰得嚟都幾矛盾。」現時他與陳豪合作《傳愛事務所》,祥仔坦言拍得很開心:「我同陳豪多年前合作過,今次再重逢都很開心,亦搵到一份新鮮感。」

恨與許鞍華合作

去年底,祥仔曾抽空到馬來西亞拍攝電影,問到會否嘗試再接拍港產片?他說:「都唔會拍太多,如果真係要拍,想同許鞍華、林嶺東合作。之前我都同佢哋合作過,十分欣賞許鞍華嘅投入,每拍完一個Take佢都會很開心,睇得出佢對電影十分有熱誠,如果許鞍華搵我,平啲我都會拍。」

祥仔與陳豪相隔七年再度合作,分外有新鮮感。


                                         
祥仔(左起)、法拉、伍詠薇和陳豪拍攝《傳愛事務所》。
祥仔早前為《傳》劇拍攝街頭打鬥戲份,大顯身手。

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言