KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2013年1月17日 星期四

[新聞] 黎耀祥拒幫囝囝買樓

黎耀祥昨有留意施政報告內容,對新一年房屋政策有改進認為不錯:「總好過當年嘅8萬5!(新一代吃力買唔到樓?)我唔贊成買唔到樓係關政府嘅事,我反而贊成起多啲公屋、平啲租!(幫仔買樓?)等佢自力更生。」


                                           























(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20130117/00282_036.html =============================================================
黎耀祥贊成起多啲公屋

黎耀祥昨日在電視城拍劇,提到施政報告的房屋政策:「總好過當年嘅8萬5!(新一代吃力買唔到樓?)我老竇年代都冇樓啦!我贊成起多啲公屋!」



                                      






















(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20130117/00470_055.html ================================================================
祥仔拒幫仔仔買樓

黎耀祥及伍詠薇昨為新劇《傳愛事務所》開工,祥仔表示駕車期間聽到少少施政報告,覺得沒太多實質措施,香港房屋問題嚴峻,大方向也是更建土地用途及加快建屋步伐,但他不贊成政府津貼市民買樓,反而應該多建公屋,租給有需要的人。問他會否幫仔仔買樓?「無,每個年代都有難處,小朋友要自力更生,使剩才留給他。」

另外,伍姑娘與陳法拉同是2月24日生日,伍姑娘爆法拉從來不會請假慶祝,她被後輩點醒,今年決定不請假,在工作中度過。

祥仔要仔仔學懂自力更生,所以不會幫他買樓。



























(星島日報)
http://news.sina.com.hk/news/20130117/-17-2874045/1.html

沒有留言:

張貼留言