KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2013年1月13日 星期日

[新聞] 黎耀祥陳豪被迫滴血入會

兩大視帝黎耀祥及陳豪在新劇大放笑彈,飾演型仔律師的二人慘遭黑社會被迫滴血踢入會,驚驚青青不慎打爛碗,即被眾黑幫圍住及拍照,要求兩人擺Chok樣!

黎耀祥及陳豪兩大視帝在新劇《傳愛事務所》大鬥演技,昨日拍攝二人被迫踢入黑社會的戲份。劇中兩人飾演律師,西裝骨骨示人,有型有款,豈料原來得個殼!見他們驚驚青青,被一名手持刀仔的「黑幫」強迫滴血為盟,未幾更嚇到頭暈兼錯手「打爛飯碗」,隨即引來眾人上前圍住拍照,以「影相」作新潮入會儀式,四名黑幫又叫囂要求二人擺Chok樣,祥仔惟有勉為其難尷尬笑住影,老實陳豪則唔識死直言:「我唔識Chok o架喎。」

自嘲NG王

自劇集《秀才遇着兵》後,二人相隔7年再度合作,面對已升格為「三屆視帝」的祥仔,陳豪稱未有感到壓力,並笑謂:「好開心,我一直都想同祥仔合作,遇到好對手真係好難得,令到我都要做好啲,因為祥仔唔會NG,所以我都唔可以NG太多,但我出名係『NG王』!試過拍《洛神》一個Take拍咗三、四十次!」在旁的祥仔即搞笑道:「你邊係『NG王』呀,要數喺TVB都未輪到你啦!」

靚仔取勝

談到近日多套無綫劇集的內容踩線,例如強姦及性感賣肉場面,問到該劇可有類似爆點?兩人即異口同聲、耍手擰頭:「呢啲留番畀第二個啦,我哋唔拿手o架!」並表示該劇較着重劇本內容,當記者指該劇靠演技取勝時,祥仔便鬼馬地說:「唔係喎,其實係靠我哋兩個靚仔!」對於前無綫監製戚其義離巢,1991年與他合作過《漂白英雄》的祥仔坦言感到可惜,陳豪則希望對方有更好發展。

兩大視帝碰頭,黎耀祥(左)笑言與陳豪並非sell演技,而是sell靚仔。





                                       
刀仔挾持踢入會

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

驚青打爛個碗
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20130113/00282_032.html
==========================================================================
陳豪唔夠祥仔Chok

兩大視帝黎耀祥及陳豪昨日在錦田拍攝無綫新劇《傳愛事務所》,劇情講述二人遭四名「黑道」圍兼被迫滴血為盟,嚇得他倆頭暈及手震震「打爛人飯碗」,結果換來以擺Chok樣拍照當入會,祥仔惟有尷尷尬尬笑住Chok,戇直陳豪則老實地說:「我唔識Chok o架喎!」場面惹笑!

相隔四年,與升呢「三屆視帝」的祥仔再合作,陳豪表示十分開心:「一直都想同祥仔合作,遇到好對手真係難得!令到我都要做好啲,因為祥仔唔會NG,所以我都唔可以NG太多,但我出名係『NG王』,試過拍《洛神》一個Take拍咗三、四十次!」提到無綫劇近日大玩「強姦」踩線戲碼,問到該劇可有這類爆點?兩人即耍手擰頭齊呼:「呢啲留番畀第二個啦!我哋唔拿手o架!」又表示該劇着重劇本內容,問到是否靠演技取勝?祥仔笑說:「唔係!係靠我哋兩個靚仔!」

祥仔被人揸刀圍住拍照時笑住Chok,而陳豪則戇居居咁款!


                                   

被迫滴血為盟的祥仔和陳豪,嚇到手騰腳震打爛嘢!
                                                      

























(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20130113/00470_019.html

沒有留言:

張貼留言