KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年12月16日 星期日

[新聞] 祥仔唔認命 努力拉票


黎耀祥、林峯今年分別以劇集《大太監》、《雷霆掃毒》角逐視帝,獎項都被指乃二人之爭,二人坦言都有信心,但對早前有指今年無綫一人一票選舉,乃希望造就林峯奪獎,林峯無奈稱被抹殺用心演出;祥仔亦不諱言一人一票令候選藝人更緊張,自己也會繼續拉票!


今年無綫採取一人一票投票形式選出觀眾心目中視帝,可說是黎耀祥與林峯之爭,有指林峯多後生fans,故票源理應較着數,不過祥仔坦言並非必然,更有信心與林峯一鬥:「有啲中產階級、專業人士可能會投馬國明呢!佢喺《On Call 36小時》個角色都非常討好,所以我覺得今年呢個一人一票機制好好玩。」問是否真的覺得會公平,祥仔謂:「呢個世界冇公平,乜嘢遊戲就跟乜嘢規則。一人一票最大優點就係計觀眾民意而唔係計收視,真真正正由觀眾投出嚟。以前公司高層投票選出,唔到你拉票;依家得獎就只有一個理由,就係觀眾鍾意你,身為候選人都會更緊張,我亦會繼續拉票。」

林峯被指擁有多fans故較着數,更有指一人一票乃無綫造就他奪視帝,林峯回應說:「fans支持偶像好正常,但每次演出我都好用心,絕對唔係hea,咁講會抹殺演員嘅付出。(咁你想唔想攞視帝?)既然攞唔攞都畀人講,咁梗係攞咗先,我都覺今年一個好嘅timing。」


相信能打動觀眾

至於祥仔擔演的劇集《大太監》播至台慶前夕,祥仔被問到覺得會否更有優勝?他坦言:「兩睇啦!每年梗有一啲着數,一啲唔着數,以前話早播唔着數,但有一樣嘢,如果近台慶,有少少乜嘢瑕疵又會畀人挑剔。」問他覺得《大太監》是否真的能打動觀眾投他一票時,他說:「我有信心,因為套劇不同時段都有感動位,我睇番都好感動。」不過,若要撇除自己而選今年心目中視帝,祥仔坦言也看好林峯:「佢開始成熟,有自己一套獨特嘅風格,呢樣嘢係林峯好成功之處。」


林峯及黎耀祥(圖)被視為今年台慶「視帝」獎項之爭人選,二人均表示有信心。





                                            (東方日報) http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20121216/00282_022.html

沒有留言:

張貼留言