KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年11月25日 星期日

[新聞] TVB發明時光巴士



無綫近年劇集頻頻穿崩,繼續發揮事事旦旦精神,最近熱播的台慶劇《大太監》出街僅三周,觀眾和網友即發現劇集多錯漏。繼早前太監黎耀祥和曹永廉陪同鍾景輝往寶貝房,贖回一位去世公公的寶貝時,赫然見到于文鳳名牌的寶貝,玩謝周星馳同名同姓舊愛。

監製認衰

上周三的一集講述公主陳茵媺隨太監黃浩然出宮,他們途經山明水秀的山路時,大玩《鐵達尼號》的經典甫士時,一個遠鏡卻發現遠處有一架巴士,網友看到即時踢爆,笑指莫非那架是時光巴士,還懂得穿越。

對於《大》劇驚現巴士,該劇監製羅永賢昨日在電話回應:「係我睇漏眼,我認衰,錯要企定,冇得抵賴,其實好多片我都keep住睇,真係睇到眼都花。」對於于文鳳變成公公,羅永賢則說:「小道具我交畀美工,呢個問題唔係咁大。」

正當陳茵媺與黃浩然大玩《鐵達尼號》甫士時,一個遠鏡,見到路的盡頭有一架巴士(紅圖示),認真爆笑。

(蘋果日報)
http://hk.apple.nextmedia.com/entertainment/art/20121125/18079060

沒有留言:

張貼留言