KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年11月2日 星期五

[新聞] 楊怡咬唇謙仔Like

「咬唇」楊怡與「一秒被姦」的徐子珊於今屆無綫「視后」爭崩頭,前晚楊怡緋聞男友羅仲謙開腔力撐「女友」會奪視后,並大讚其親熱戲演得好!

羅仲謙與歌手官恩娜(Ella)前晚出席萬聖節活動,謙仔表示下月要遠赴倫敦及巴黎拍劇集《衝上雲霄II》外景。問到與緋聞女友楊怡多日不見?他說:「所有朋友都返嚟先見。」談到楊怡被喻為視后熱門人選,謙仔力撐:「我都覺得係,支持佢!(一人一票會投畀佢?)唔知員工可唔可以投,可以嘅話我都會投畀佢。」他表示有收看楊怡主演的《名媛望族》及對方與劉松仁(松哥)的「咬唇」戲:「係劇情需要,佢(楊怡)做得非常好!」

《名》劇繼早前江美儀重口味的黑絲襪情挑松哥後,萬眾期待的33歲楊怡飛擒大「咬」63歲劉松仁嘴唇的一幕前晚終於播出,大特寫更Hold住數秒!楊怡遭網民寸爆鼻頂松哥外,昨日無綫更稱接獲兩宗投訴,而通訊局公布該劇過去一周累積20宗投訴。

松哥鬧惡評無聊

對於網民的批評,松哥不屑地說:「要教育啲網民唔好只顧睇情慾戲!我冇畀楊怡個鼻頂到,大家應該睇佢做戲,唔好咁無聊!」另外,對於早前被拍得與年約30歲的女子翹手到沙田馬場,松哥解釋對方是朋友的女兒,當日純粹看賽馬,老婆亦認識她。

(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20121102/00470_023.html

沒有留言:

張貼留言