KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年11月24日 星期六

[新聞] 黎耀祥博攞獎買樓

黎耀祥前晚出席商場聖誕活動,問到今年豐收,會送甚麼獎勵自己時,他坦言:「我想買樓,依家都睇緊啲樓價,如果年尾樓價下調就會入場,我想揀番喺西貢、清水灣,方便返工,呢幾年得個做字。(儲唔少?)少少啦!都希望攞多啲獎,搵多啲錢,實踐買樓大計。」

至於古明華昨日出席台慶慰勞宴,識做的他第一時間跟高層樂易玲打招呼,又提議樂小姐加設兩個男配角獎項,好讓他與陳國邦「一炮雙響」。問他是否逼走黃智賢無緣角逐男配角時,他謂:「我邊有咁嘅能力,但最緊要知接落嚟做乜,祥哥攞獎後都唔敢怠慢,繼續做。」問他看好誰奪男配,他謂:「個獎畀我,我受得起,不過陳國邦都好勁,如果佢攞,我希望佢畀我喺屋企擺半年。」

祥仔透露聖誕、新年多活動,無時間陪家人。


















(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20121124/00282_037.html
===========================================================================
祥仔攞獎買樓

黎耀祥前晚出席聖誕節活動,工作不斷的他表示聖誕與新年都要出席活動,將無暇陪家人。說到今年大豐收會怎樣獎勵自己?他表示想買樓,現時有留意樓價升跌,揚言若年底樓價下調便入市:「我想揀西貢、清水灣,因為方便返工,獨立屋都冇所謂,(儲唔少?)少少啦!希望可以攞多啲獎、搵多啲錢,實踐買樓大計。」

黎耀祥稱帝再度叫胡,希望獎項帶挈搵多啲。



















(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20121124/00470_015.html
===========================================================================
黎耀祥儍瓜超人

睇真啲視帝黎耀祥同儍瓜超人都有幾分相似,真係成個孖生兄弟咁樣,祥仔前晚喺樂富出席活動時話,今個聖誕已唔停接騷,佢仲話想買樓嚟獎勵自己,但點都好,都係攞視帝實際啲,有獎攞先有更多廣告嘛。


(蘋果日報)

沒有留言:

張貼留言