KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年10月7日 星期日

[新聞] 黃金視窗:鄭則士、黎耀祥王者鬥

距離今年無綫台慶頒獎禮只有兩個多月時間,鑑於視帝視后的候選人勢均力敵,加上無綫有意搞全民投票選帝后,意味着視帝視后爭霸戰更趨激烈,最終結果如何,有待下回分解。影帝鄭則士(Kent哥)和視帝黎耀祥理應雙雙出戰頒獎禮,論資排輩又實在難分高下,不過正所謂識英雄重英雄,影帝Kent哥直言睇好祥仔當視帝,祥仔則坦言與Kent哥理念相同,故一直以來合作愉快。撰文:何慧斯

早前剛播映完的無綫劇集《造王者》,找來影帝鄭則士和視帝黎耀祥兩大高手孭飛,不少人認為今次是頒獎禮的前哨戰,大家以為他們為追逐名利而拼過你死我活,似乎大錯特錯,正所謂識英雄重英雄,祥仔直言:「同Kent哥合作最開心嘅地方,我哋都明白係要做好套戲,大家嘅方向好清晰,最重要係部戲好睇,邊個出唔出都唔緊要,我哋都認同就算出咗個人物,但係戲唔好睇,咁又有乜用?冇意思㗎,所以呢個溝通同方向係好緊要,我覺得其他演員應該係咁樣,家好多後生係為咗搶戲而搶戲,結果搞到破晒啲戲,搞到啲水準越嚟越差,冇咗個方向。」


貴為入圍視帝的大熱人選,鄭則士與黎耀祥識英雄重英雄,一直以來合作愉快。



















祥仔直言獎項是娛圈的宣傳活動,攞獎要平衡政治等其他因素。



























贏經驗零對手

Kent哥坦言很欣賞祥仔今次《造王者》的演出,他說:「我唔係擦祥仔鞋,但係祥仔今次加咗好多分,點解會咁講?佢做《盛世仁傑》同《造王者》嘅心態有好大分別,《盛世》雖然壓咗好多有能力嘅人,但只係去到二線頭同一線邊,佢呢幾年嘅洗禮亦令到佢成長得好犀利,以前佢可能係將軍,家變咗係主帥,主帥嘅策劃同變動能力強好多,《造王者》係絕對睇到佢嘅進步,遇到嘅事情令佢成熟穩重咗,要有咁嘅人先會壓得到戲,先可以得心應手。」

Kent哥直言今年視帝對手不多,他說:「我都有同祥仔講過,今年數對手就冇,三連冠畀唔畀你就睇吓個天幫唔幫你。」論資排輩又實在難分高下,Kent哥笑說:「佢攞最佳男主角,我攞最佳男配角囉,點解我會咁講?到今時今日為止,今年冇乜特別出色嘅角色,反而佢落嚟仲有套《大太監》,你計到一定唔會唔好睇,佢由後生做到老,個變化係好大,試問搵乜同佢打?真心話講,如果冇其他外來因素,祥仔係好有希望。」

祥仔先後憑《巾幗梟雄》和《巾幗梟雄之義海豪情》兩度封視帝。



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


考慮政治因素

對於Kent哥的讚賞,祥仔說:「我覺得有好多嘢要平衡,我成日都話獎項係圈裏面嘅宣傳活動,要平衡埋啲政治同埋功用,唔係話好就係得,有啲因素真係要考慮。」敢言的Kent哥反而持相反的態度,他說:「如果唔係好特別,就唔使放到咁大,放到咁大都係因為重視呢樣嘢,好似攞金牌同銀牌比,睇吓調轉制唔制?不過都要兩方面睇,有啲攞完沾沾自喜,但係平心而論係咪應該呢?有啲真係好努力,但原來係乜都冇,呢樣嘢唔係我哋嘅控制範圍,所以只有平心而論我哋對演戲嘅睇法,而唔能夠講其他嘢。」正因為這原因,祥仔和Kent哥反而求好劇本多於其他。

不停互笠高帽的鄭則士與祥仔,只求好劇本多於獎項。


                           
與老戲骨米雪合作無綫劇《大太監》,祥仔的演技可發揮得更淋漓盡致。
                               
早前播畢的無綫劇《造王者》,成功造就忠臣祥仔與奸角鄭則士這兩位王者。
                                 

















老戲骨後繼無人

祥仔憶述當年在訓練班的日子,倍感懷念,他說:「嗰陣時大家一齊搬道具、排戲,一班人同心合力為部劇,家你會發覺新一輩好似各自為政,你有你打電話,佢有佢打遊戲機,入到廠好似一盤散沙,冇咗個團隊精神。」Kent哥更有感而發說:「嗰種唔努力已經由化妝開始,佢哋會揸住個電話不停㩒,但係冇乜特別事,無厘頭咁玩,變咗冇去進修,拍戲未成材之前係苦功,嗰種苦係心力交瘁之外,又唔可以當係乜嘢一回事咁不停去追,幾時成材唔知,睇吓個天幫唔幫你。」

與太太育有一子的祥仔,最重視與家人關係。


                                           























賺錢養家

面對娛樂圈的青黃不接,祥仔承認問題嚴重:「我哋都希望多啲人去參與戲劇,引起新一輩嘅興趣,呢個唔係一個人參與嘅遊戲,唔好以為企喺一邊就冇興趣,事實上如果大家都做得好,係一件好好玩嘅事,講到底呢個遊戲係大家一齊玩。」Kent哥接着說:「其實呢行真係要有好強嘅鬥心先得,唔係今日拍完好就得,仲要keep住每日都要有進步,要畀自己滿意,我同祥仔都係想搵多啲錢令家庭生活好啲,大家都係專業,只係做好自己嘅嘢,壯大自己嘅能力,再用呢個能力去長存,講句難聽啲,我哋都將演藝事業判斷做終身職業,變咗好專注去做呢件事,所以你會希望撞到好多唔同嘅嘢,令根基越嚟越厚。」   黎耀祥Hair:Ivan Lee@HeadquartersImage:k@geniuskingdom.com
場地提供:AKA Japanese Cuisine& Lounge

(蘋果日報)
http://www.ihktv.com/kent-wayne-king-bucket.html

沒有留言:

張貼留言