KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年9月6日 星期四

[新聞] 黎耀祥怕痛 唔敢割眼袋

黎耀祥前晚為節目《環遊世界明星賽》錄影,祥仔一對「大眼袋」連化妝都遮不住,他笑言現時看回《巾幗梟雄》都覺得當時很後生,這兩年好像過了十年一樣,他笑謂:「成功要付出代價,有人叫我割眼袋,不過原來打嗰支針好痛,我諗我都係早啲瞓、食少啲鹹嘢,我有美容贊助,可以做機。」問他會否打Botox,他謂:「我一定唔會打,打到塊面硬晒!真係接受唔到囉!」

此外,說到有指無綫台慶搞全民投票選視帝,祥仔聞言指幾得意,又謂:「今次港姐做咗試驗品,玩吓都好,不過一係有兩個,一個評選出嚟,一個投票出來,(投票林峯贏梗啦!)唔出奇呀!佢fans多。」

祥仔對全民投票選視帝的安排表示有興趣。


                                             























 (東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20120906/00282_016.html
========================================================================
祥仔提議選雙視帝

【明報專訊】黎耀祥前晚為草蜢主持的節目《環球世界明星賽》錄影。祥仔再顯扮嘢本色,十足羅文上身般大擺甫士。他指近日重看《巾幗梟雄》,感覺自己近兩年好似老了10年一樣。問他會否打Botox回復後生?祥仔笑說﹕「Botox一定不會,眼袋亦不會割,會以純天然方式去減眼袋,Botox比割眼袋更假,始終觀眾已接受你的樣子。」

對於無綫推行全民投票選視帝、視后,身為兩屆視帝的祥仔說﹕「幾得意,可以多些觀眾參與,但又擔心很多事,出來全民是否真的全民,是否喜歡玩手機或投票的人為主,是否很有代表性。這要看遊戲規則,定好了便跟着玩,自己無所謂,贏輸只不過代表這個遊戲;今次港姐已作為實驗品,到時大家一齊玩會幾開心。更相信製造多個話題,往年已經說不盡如人意,今年如果全民普選,多一個代表選,但是否又有評審,有很多細節要搞,或者最好有兩個視帝,一個評審讚、一個民意讚,又可以一個人獨攬,推行『雙視帝制』便行得過了。(林峯多粉絲會贏?)不出奇,林峯是粉絲多及偶像派,演員是好尷尬及矛盾,需要有人支持,不能夠自己說自己好。」

記者﹕梁榮達

祥仔十足羅文上身,在節目中大擺甫士。

























(明報)
http://ol.mingpao.com/cfm/star5.cfm?File=20120906/saa01/mae1.txt

沒有留言:

張貼留言