KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年7月10日 星期二

[新聞] 「花王」歐陽震華:宣萱最惡死


歐陽震華(Bobby)從視卅年演過無數劇集,帶給觀眾無限歡樂,是觀眾的開心果,雖然他的身形一日一日「長大」,但合作的花旦卻愈來愈年輕,近日甚至跟年輕廿三年的鍾嘉欣搭檔,實在令人妒忌,Bobby卻一於懶理,繼續肩負栽培花旦的偉大使命!Bobby將於一連五天,剖白卅年演藝工作的心路歷程,如何從訓練班一個墊底生,憑努力蛻變成獨當一面的小生兼坐上「視帝」寶座。


我拍過無數劇集,襯過無數花旦,仲愈襯愈後生,的確令人羨慕,但最特別是從無緋聞,可能一直以來,我身邊都有女朋友,結婚之後又有老婆,全世界都知,加上紀錄良好,所以跟我合作的女演員都好放心。


講到年紀最輕的女拍檔,可說是《耀舞長安》的鍾嘉欣,雖然年齡相差一大截,但全無代溝,可能她早熟,而我又遲熟,嘉欣是個好純但好玩的細路女,所以合作好愉快。好似跟她拍一場床上戲,講述她被灌迷湯呻吟除衫,事前她問我應該如何演繹,從未試過醉酒嘅佢唔知點呻吟,我就教她將「二」字用普通話叫出來,估不到她又叫得幾好聽,結果一take過搞掂。除了嘉欣,不知何解同我合作的女藝員都是惡女,可能我太百厭,不夠惡實在治不到我!




冇人敢郁張櫈

最惡的一定是宣萱,我夠膽這樣講全因宣萱最講得笑,佢惡到全城皆知。拍攝《施公奇案》時,每個演員都有張開工櫈,為了貪方便,收工都會將櫈放在電視城一個公眾地方,第二天開工隨便攞一張櫈用。我的開工櫈好新淨,試過有七日唔使開工,我唔想張櫈畀人攞去用,宣萱就提議:「你寫我個名啦,實冇人敢掂!」我就搵張紙寫上宣萱個名,畫了個骷髏骨頭,下面再加兩條骨打交叉,結果一個星期後,張櫈真係原封不動,我攞起張櫈,仲成個「烘」喺度,證明冇人敢移張櫈,宣萱張櫈都敢郁?真係未死過咩!哈……。



講句公道話,其實宣萱唔係惡,佢係個好有原則的人,她的開工櫈絕對不會借人坐,她認為櫈係好私人的物品,想坐櫈就要自己帶,咁佢又真係冇錯。



濕到冇bra戴

宣萱係個好玩得的人,跟她拍《美味天王》,有場戲係我同鄧一君用杯水去整醒暈了的宣萱,我提議用口含水噴醒佢先夠過癮,宣萱話冇問題,我心想既然咁爽就做盡啲,先用杯水追住佢來噴,再在梳化底收埋盆水,宣萱見勢色唔對拔足而逃,我將成盆水淋去佢背脊,佢全身濕晒,場戲出來效果好好。宣萱完全冇嬲,佢去服裝間時話我:「你要淋就早啲講嘛,我冇帶定多個『爸爸』(bra)呀,依家濕晒點算呀!」係宣萱先可以咁玩,大家好似一家人咁,玩完又唔會嬲。



關詠荷「爆房」

其實我最想為宣萱找個男朋友,可惜我身邊的男人都結晒婚,叫佢等吓啦,睇吓邊個離婚,好多人以為宣萱是愛狗狂,總之男人鍾意狗就一定得,但係全部跌晒眼鏡,連之前個獸醫男友都搞佢唔掂,我諗馴獸師先搞得佢掂,攞住條皮鞭來對付佢!



其次最惡的就是關詠荷,佢真係唔講得笑,得張家輝先搞得掂佢,其他人真係去送死。拍《四大才子》時,有次家輝同佢拍同一場戲,當時佢哋住埋一齊,家輝一早就點關詠荷返去電視城梳頭先,話跟住會返去,到佢整完個古裝頭,PA(助導)竟然話家輝病咗冧廠,我見關詠荷氣沖沖走去攞車,當時唔知發生咩事,夜晚返到錄影廠見到家輝,佢話你知唔知我今朝幾大鑊呀?關詠荷好嬲衝返屋企嘭一聲踢開道房門,再一手拉開張被,當時天寒地凍o架,關詠荷大叫:「死佬,連我都點!」真係咁都得,佢兩個天生一對,無人可以取代

(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20120604/00282_015.html

沒有留言:

張貼留言