KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年7月13日 星期五

[新聞] 黎耀祥韓國拍特輯大出血

黎耀祥昨日擔任《TVB周刊最強人氣美容品牌大獎2012》頒獎嘉賓,他笑言自己是美容品牌的代言人,加上近年很多人稱讚他愈來愈靚仔和年輕,絕對有資格任頒獎嘉賓。他早前去了韓國拍攝《快樂地圖》,了解當地的整容和愛靚文化。他謂當地有24小時營業買衣服的地方,他都有大出血,昨日的一身打扮便是在韓國購買的。他最欣賞當地一站式的美容服務,有按摩、美容和營養餐等,可以玩足1日,將來有時間都可以去玩。

提到喬寶寶太太未獲居港權,他可能要退出香港娛樂圈陪太太移民一事。

祥仔都認識喬寶寶,他覺得總有解決方法。他說:「蘇格蘭都有華人,可以在當地發展。而他亦可以考慮兩邊飛,兼顧香港的工作。」

黎耀祥的一身打扮都是在韓國拍攝時購買。


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(星島日報)
http://news.sina.com.hk/news/17/1/1/2717346/1.html
======================================================
黎耀祥難忘韓國護膚


黎耀祥(祥仔)昨日為美容品牌頒獎禮擔任嘉賓,日前他赴韓國十天拍攝節目,了解當地美容文化,祥仔自稱是美容權威:「保健中心最值得去,嗰度有facial做、又有睡眠廊,玩一日都得,嗰陣搽咗啲護膚品,皮膚即刻滑晒,有時間都想再去。」


提到喬寶寶因太太未獲居港權,須退出娛圈移民蘇格蘭,祥仔大感可惜:「華人世界咁大,話唔定佢喺蘇格蘭有其他發展呢。」


黎耀祥笑言愈來愈後生。
























(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20120713/00282_024.html
======================================================
黎耀祥黑白無常


黎耀祥昨日在尖沙嘴出席美容品牌頒獎禮,為何會請他做頒獎嘉賓?他笑說:「因為我對美容有研究,朋友話我越嚟越白同靚仔。」現場所見,祥仔皮膚黑了不少,他說:「因為家套劇造型要黑啲,之前《大太監》又要白啲,搞到我又黑又白。」


對於喬寶寶定居香港多年的太太未能申請特區護照,令有居英權的他可能要放下香港事業,到英國照顧患先天性脊椎神經問題的兒子,祥仔說:「我同喬寶寶唔熟,但可能之後協調到呢,同埋當地有華人,可能佢喺嗰邊有另一番娛樂事業。」

採訪、攝影:文國駿

(蘋果日報)

沒有留言:

張貼留言