KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年4月20日 星期五

[新聞] 黎耀祥無底線 愈奸愈過癮

黎耀祥在新劇一反過往忠義角色演奸角,他坦言不會有所保留,認為奸到盡才讓自己過足戲癮。面對北上拍劇掘金潮,黎耀祥似乎不為所動,他說:「大陸拍劇好似坐監。」

「視帝」黎耀祥近年清一色以正派形象示人,四年前拍下的倉底貨《盛世仁傑》近期重出生天,劇中的他一反過往忠直角色,以奸雄姿態與鄭則士大鬥法。問到黎耀祥可擔心觀眾不接受他演奸角?他說:「近年都冇乜演過奸角,今次可以話過足戲癮,演員唔應該畀自己框框,幾衰嘅角色都唔應該留一線,咁先好玩。」

《盛》賣點落在「視帝」黎耀祥單挑「影帝」鄭則士身上,他說:「同鄭則士合作好好玩,可以擦出火花,呢類戲一定要兩個人都夠分量先做到,產生到嗰種張力,遇強愈強先鬥到。」

寧揀美加登台

近年內地製作以銀彈誘香港演員北上,有價有市的黎耀祥卻不為所動,最近與無綫續約的他說:「TVB人工當然唔可以同外邊直接比較,但係有TVB嘅平台先有美加登台。其實內地拍劇比香港辛苦十倍,雖然休息時間會好啲,但要適應天氣,好多年前我都試過,好似坐監咁o架,收工就返房休息睇劇本,好枯燥,香港辛苦極都可以返屋企呀。」

黎耀祥劇中單挑鄭則士令他過足戲癮。























近年少有演奸角的黎耀祥,不會為形象留一線。

























(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20120420/00282_038.html
======================================================
過來人祥仔:內地拍劇似坐監

黎耀祥於新劇以奸雄姿態與鄭則士大鬥法,他直言不會因演奸角而有所保留,認為奸到盡才能過足戲癮。對於不少藝人北上掘金,他以「過來人」心態大唱反調,更說:「好似坐監咁,好枯燥o架!」

視帝級的黎耀祥一反近年演出的忠義形象,於《盛世仁傑》中擔演奸角,問祥仔可擔心觀眾不接受?他即說:「近年都冇乜演過奸角,今次真係過足戲癮!演員唔應該畀自己框框,幾衰嘅角色都唔應該留一線,咁先好玩。」

對於劇集賣點落在「視帝」祥仔單挑「影帝」鄭則士身上,祥仔說:「合作得好好玩,擦出火花,呢類戲一定要兩個人都夠分量先做到,產生到嗰種張力,大家先會遇強愈強、先至鬥到!」
直認同鄭則士「鬥」

兩位好戲之人近年再合作即爆出火花,問到當年有否也傳爭戲不和?祥仔聞言笑說:「我哋加埋百幾歲啦!影到嗰啲激嘅場面,只係我哋討論緊戲份。兩個都咁資深,埋到位鵪鶉咁就唔得啦!」

近年內地製作以銀彈掘走不少香港演員,有價有市的祥仔卻不為所動,最近更與無綫續約,他說:「其實內地拍劇比香港辛苦十倍,雖然休息時間會好啲,但要適應天氣,內地拍劇好多年前我都試過,好似坐監咁o架!收工就返房休息同睇劇本,好枯燥。」

貴為視帝,黎耀祥能奸能忠,亦不會為顧及形象而對演出有保留。





















亦正





















亦邪

























(太陽報) 
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20120420/00470_070.html

沒有留言:

張貼留言