KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年3月6日 星期二

[新聞] 楊怡抓撈孖謙仔 打折搵銀

緋聞男女楊怡、羅仲謙於活動中互笠高帽、打情罵俏,楊怡讚謙仔靚仔,謙仔又讚她是實力偶像派靚女。之前二人被本報影到BBQ,楊怡乘機𢱑撈說:「最近金錢上鬧『饑荒』,若果有BBQ店開幕,可以搵我哋剪綵。」

楊怡、謙仔、馬國明、黃智雯等昨出席《On Call 36 小時》的宣傳活動,宣布上周平均收視達30點,最高33點,一對緋聞男女受訪時不時互相吹捧、打情罵俏。

現一劇接一劇的謙仔,否認已在電視站穩腳:「不過今次係最有成功感,喺街都有人叫我劇中花名。」是否與楊怡傳緋聞帶動好收視?楊怡即笑言:「乜有啲咁嘅嘢咩?我向來係實力派。」在旁的謙仔即指自己是偶像實力派,二人更互笠高帽,謙仔說:「我要跟楊怡學習,佢係實力偶像派靚女。」楊怡即時「回禮」讚他是靚仔。對劇集反應佳會否再合作,他們說要問監製,毋須太刻意。

金錢「饑荒」

楊怡又自爆最近金錢上鬧「饑荒」:「所以無綫開電視劇我都會拍。(同謙仔情侶檔?)無論係唔係,出嚟你哋都話我哋情侶檔啦!如果有BBQ場開幕請我哋做剪綵嘉賓,價錢有得傾,可以打個折。」至於謙仔被問到有否向楊怡使出劇中的「冧女」招數?他揚言未有「出招」,楊怡即叫他「偷師」:「如果現實生活中有個男仔咁浪漫,都好sweet,不過我唔係鍾意浪漫,我鍾意爆!」記者笑言楊怡應勸謙仔簽無綫做經理人,兩人會有更多合作機會,楊怡謂:「如果我係佢經理人,我會叫囉!」

至於劇中與楊怡一對的馬國明,被指遭謙仔奪去另一半時,他笑謂:「佢唔擸得好耐,叫佢行埋一邊,網上啲反應都期待我同楊怡一齊。(人哋現實生活中一齊喎。)我唔理,不過我唔知佢哋現實生活係唔係,睇唔到蛛絲馬迹。」

另外,廣管局亦錄得《On Call》劇有一宗投訴,指劇集稱頌公立醫院醫生,有誤導巿民之嫌

(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20120306/00282_015.html
======================================================
楊怡開到口叫謙仔學冧女招

 緋聞情侶楊怡和羅仲謙昨日宣傳劇集《On Call 36 小時》時,經常打情罵俏。問到該劇收視不俗,是否因兩人緋聞帶動?楊怡笑說:「我向來實力派。」謙仔自稱是偶像實力派,但又指要跟楊怡學習,大讚她是實力偶像派靚女,楊怡即讚他靚仔。謙仔被問到有否用劇中的冧女招冧楊怡?他坦言未用到,楊怡即叫他:「偷吓師啦!如果現實中有個男仔咁浪漫,都好Sweet,但我唔係鍾意浪漫,我鍾意爆。(叫謙仔簽無綫經理人?)如果我係佢經理人,我會叫囉!(你想做?)點做呀!」記者笑言可抽謙仔佣金,謙仔笑說:「咁我咪食穀種!」

而劇中與楊怡一對的馬國明,被指遭謙仔奪去另一半,他笑指謙仔唔「擸」得幾耐,更叫他行埋一邊:「網上啲反應都期待我同楊怡一齊。(人哋現實生活中一齊喎!)我唔理,但我唔知佢哋現實生活係唔係,睇唔到蛛絲馬迹。」另外,廣管局錄得該劇一宗投訴,指劇集稱頌公立醫院醫生,有誤導巿民之嫌

(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20120306/00470_015.html

沒有留言:

張貼留言