KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年2月24日 星期五

[新聞] 黎耀祥唔搵人仔 提早續約

王維基的電視製作中心今日總動員出席動土儀式,據知黃日華更與王維基舞獅造勢!面對外憂內患,無綫高層急急與藝人傾續約,而被打動的包括實力派黎耀祥、黃智賢及湯盈盈。

王維基與旗下新簽藝人黃日華、張可頤、廖碧兒及林文龍等,今日於將軍澳電視製作中心出席動土儀式,而黃日華更與王維基舞獅造勢!對此,無綫外事部副總監曾醒明表示,公司只會安排慣常活動,不會刻意「對撼」。據知高層樂易玲、曾勵珍及六叔愛將陳輝光等提早與藝人斟洽續約,成功挽留黎耀祥、黃智賢及湯盈盈。

祥仔昨日接受本報記者電話訪問時坦言,已跟無綫簽了幾年藝員合約,更由器重他的無綫高層曾勵珍親自面談:「我相當滿意價錢。(點解留低?)我呢半年喺無綫嘅工作排到好密,最少做到8月,而且我唔會放棄香港巿場,試過返內地拍劇,唔係好啱我。」

(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20120224/00470_023.html
======================================================
黎耀祥續約表效忠

王維基的「電視王國」今日總動員動土,無綫面對內憂外患,各高層分頭向藝人傾談續約事宜,當中有耍「人情牌」,亦有出動銀彈攻勢,據知效忠無綫多年的黎耀祥、黃智賢和湯盈盈等已動筆與無綫續約數年!

王維基成功於無綫挖走不少台前幕後工作人員,今日更總動員出席將軍澳電視製作中心動土儀式,據知之前大彈無綫「Totally Very Bad」的黃日華更會與老闆王維基齊齊舞獅助陣,甚具聲勢!無綫眼見形勢緊迫,各高層如樂易玲、曾勵珍、六叔愛將陳輝光等連日來都漁翁撒網式向藝員提早傾合約,據知很多未滿約的藝人竟即時「吊高嚟賣」,更大玩「拖字訣」,幸亦有一班實力派演員繼續效忠無綫,包括黎耀祥、黃智賢、湯盈盈等。

「價錢我都好滿意」

記者昨致電祥仔,他直認剛動筆跟無綫續了藝員合約,今次更是由向來知能善任、愛錫祥仔的曾勵珍親自跟他傾約,他說:「我哋都係傾人工、年期,價錢我都好滿意,(出面嘅條件打動唔到你?)我呢半年喺無綫嘅工作已經排到好密,起碼做到八月,半年後嘅嘢都未落實,我都唔可以應承人哋啲乜,況且我唔會放棄香港巿場,我都試過大陸拍劇,每日放工就對住幅牆,我又有家庭,唔係好啱我。」

黎耀祥坦言已動筆與無綫續約數年。



















(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20120224/00282_009.html

沒有留言:

張貼留言