KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年2月3日 星期五

[新聞] 黎耀祥:老婆煮餸都係我教

享受家庭樂的黎耀祥,是個不折不扣的「住家男人」,不單愛湊仔和陪老婆,還有一手好廚藝,閒時會整幾味「撚手小菜」,原來祥仔着重的家庭觀念是源自亡母的身教,自小培養了一家人過時過節要返屋企食飯的傳統美德。

我家嘅觀念好重,自細就成日喺屋企食飯,阿媽煮餸好叻,我都叻o架!跟佢學嘅!爸爸做消防員,我係家中細仔,以前放學就跟阿媽去街巿買餸……爸爸雖然係消防員,但冇依家咁好福利,一家八口都係住二、三百呎嘅宿舍,一房一廳啦!阿爸都好辛苦,佢唔多講嘢,好傳統嗰隻,我哋之間嘅溝通,唔夠同阿媽咁多!

阿媽影響我最深,我哋兄弟姊妹都幾好感情,阿媽過身後都仲會有一種凝聚力,大家坐埋食飯都會講起阿媽,佢都走咗6、7年囉!不過,大家個心都好掛住佢,如果要我諗阿媽煮得最好味嘅餸,就係生炒排骨,佢唔係一般咁煮,係用醋,排骨又好脆,阿媽話翻炸就會好脆,我都學到啲o架!嗰時每年過年嘅蘿蔔糕都係自己整,我阿爸係海豐人,自己整魚蛋添呀!我對上個阿哥煮得仲叻,全部都係受阿媽影響,連我自己都好鍾意返屋企食飯。

過節要返歸食飯

至於老婆同阿媽嘅相處都冇問題,阿媽好睇得開,又唔使人幫手,反而我老婆廚藝就麻麻……佢煮餸都係我教,而我就學我阿媽,哈哈!阿媽臨走前幾年都睇得好開,有病都自己去覆診,我話做乜唔叫我哋車佢,佢都話唔使麻煩,佢好就我哋,總之過年過節我哋返去食飯就得喎!阿媽係一個知足常樂嘅人,同佢去飲茶都喺樂富、紅磡啲好平民化嘅酒樓,佢話咁樣最舒服,而我又學咗佢,所以呢啲都係阿媽身教得好,同佢咁有溝通都係一種緣分。(全文完)

後記:有求必應

紅透電視圈的黎耀祥像「黃大仙」一樣,對傳媒要求有求必應,就像他這次剛拍畢通宵戲、犧牲僅有的休息時間抽空受訪,認真唔話得!

(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20120203/00470_040.html

沒有留言:

張貼留言