KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2012年2月2日 星期四

[新聞] 黎耀祥:諗唔開好大件事

黎耀祥入行廿六年日日拍劇捱壞身子,曾患耳水不平衡的他認為只要勤做運動、食得清淡和保持心境開朗,就是健康的Key Point。他身體保養得好,就是因為「樂天知命」。

捱到今時今日,近呢幾年都好辛苦,不過呢幾年有咁嘅成績好難得,要好好珍惜。好似我當年攞咗視帝,無綫好似乜都關我事,我又唔識推喎!組組都度我去做嘢,以前二、三線角色拍劇排得唔多場口,度我出去做嘢冇所謂,但依家主角拍劇場場都係你,仲應承其他嘅話,嘩!我唔得掂。

後來開始學識做唔到要推!早前我試過耳水不平衡,不過我又唔緊張,要死就死o架啦!我有道家思想,「生死有命,富貴由天」!人哋話全身檢查都睇唔到絕症,好似個肝要打柴係冇先兆,我同老婆喺保健方面都好懶。其實健康好簡單,運動多啲、食得清淡啲、心境開朗嘅話差好遠o架!最重要係心境,我EQ都幾高,諗得開,呢行如果諗唔開好大件事,所以我有呢種性格都好好彩,我個人又冇乜所謂,是是但但就算。

閱歷造就角色

上天對我好好,畀我一步一步嚟,令我積累好多嘢,可以從容面對各種工作。我唔會話自己叻,好似阮兆祥咁,佢都積累好多,佢做戲都好掂,十幾年前我哋演《娛樂插班生》,到依家都仲可以玩扮嘢!佢做「福祿壽」時好有創造力,相反我就謝咗喇!

當年我喺《娛》劇扮「籮記」,但如果依家你叫我做番都未必得,以前後生嘛!依家心境已經唔同咗,演好多沉重嘅角色,因為自己人生經歷多咗,演戲對我嚟講,已經去到咗另一層面。(明日待續)

(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20120202/00470_030.html

沒有留言:

張貼留言