KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年4月21日 星期四

[新聞] 祥仔拚老命飛救可頤

黎耀祥、張可頤為劇集於天台拍攝,講述祥仔拯救被推落36樓的可頤,甚少拍動作片的祥仔笑言年紀大,三幾下都可應付到。而可頤已十年沒嘗吊威吔滋味,坦言享受拍攝過程。

黎耀祥、張可頤日前為《法證先鋒3》拍攝外景,二人於樓高36層的天台拍攝,劇情講述飾演法醫的張可頤被精神失常的女子推落樓,祥仔前往相救,期間,可頤還要爬出樓外,工作人員即時為她做足安全措施。祥仔表示拍這場戲之前,都有不少對打戲份,問他少拍動作片會否應付得來,他笑言:「嚟之前都有拉吓筋o架!年紀大,好耐冇拍,三幾下都可以嘅。」

贊成力捧新人

說到邵氏今年將開拍多部電影,黃宗澤都有機會做男主角,祥仔聞言即謂:「啱嘅!畀啲新人上啦!公司捧新人係好事,(想唔想接拍電影?)電影十幾年前都拍過,唔會好渴望去拍,而且電影始終都要靠啲偶像派,實力派演員巿場冇咁大。」

吊威吔賞風景

張可頤於這場戲雖然要危企高樓,但她不驚之餘,反而說幾享受:「我都好多年冇吊過威吔,呢度都幾好風景。」問此劇拍得辛不辛苦,她說:「一啲都唔辛苦,對住祥仔咁有經驗嘅演員,時間都控制得好好。」
近排不少花旦被指離巢,問她有否與無綫傾合約,她坦言:「我同無綫簽咗多年部頭合約,未傾住,依家有時間我會拍吓出面啲電影、大陸劇,咁樣合作形式幾好,所以如果續約我都打算依舊,唔會有乜改變。」

黎耀祥力救墮樓的張可頤,場面緊張。




















張可頤:陣間千祈唔好失手呀!設計對白




















工作人員為可頤做足安全措施。





















黎耀祥表示暫時不太渴望拍電影,更贊成公司捧新人。

























(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20110421/00282_046.html

沒有留言:

張貼留言