KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年4月9日 星期六

[新聞] 創電視紀錄 羅樂林 24小時死 5次

貓就話有九條命啫,估唔到羅樂林都有六條命,不過無綫竟然喺短短 24小時內攞走佢五條命,真係冇陰功。


63歲嘅羅樂林最近紅過曬無綫所有小生,由朝到晚有《布衣神相》、《洪武三十二》、《女拳》、《誰家灶頭無煙火》,仲有重播嘅《皆大歡喜》同《七號差館》六部劇出街。點知佢喺《洪》劇演嘅朱元璋同《女拳》嘅莫平大前晚( 6號)先後死去之後,有網民發現佢 7號喺《七》劇嘅孫全、《布》劇嘅無相子同《皆》劇嘅金華亦全部死亡,邪到冇人有之餘,相信羅樂林亦都創下電視史上一個紀錄。


【羅樂林連環死亡實錄】



《病死》
6/4  20:30《洪武三十二》 電視圖片
角色:朱元璋





《遭打死》
6/4  21:30《女拳》 電視圖片
角色:莫平





《失救而死》
7/4  00:15《七號差館》 電視圖片
角色:孫全






《嘔血死》
7/4  11:45《布衣神相》 電視圖片
角色:無相子






《病死》
7/4  14:50《皆大歡喜》 電視圖片
角色:金華



網民立碑

噚日羅樂林喺電話度話:「我諗住一晚死兩次啫,點知啲網民咁犀利,有幾部劇拍完好耐,個角色我都唔記得。個女睇到好唔開心,話網民同我立碑,但我覺得人哋冇惡意嘅。」馮仁昭問羅樂林會唔會覺得大吉利是?佢笑住話:「我拍戲一向百無禁忌,由邵氏到家 40年,我大大話話死過 100次。 TVB唔係特登,呢啲夾都夾唔到,我冇唔開心,反而覺得幾好笑,呢個紀錄相信都冇人破到。」佢話每次拍要死嘅戲,無綫都有畀利是,又話:「死曬 o架啦,跟住落嚟嘅角色全部都係正能量。」


(蘋果日報)

沒有留言:

張貼留言