KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2011年2月2日 星期三

[新聞] 黎耀祥糕招迎春念親恩

黎耀祥很喜歡農曆新年的感覺,尤其是年輕時的新年,雖然所有店舖都關門,不過那份過時過節的熱鬧氣氛,比現時有過之而無不及。而祥仔與太太Julia往年都甚少行花巿,不過秉承祥仔母親的傳統,他們每年都會親自炮製幾底蘿蔔糕,今次更親自為本報示範。

有板有眼

拍照時,見祥仔煎糕時有板有眼,說到整蘿蔔糕的材料,他謂︰「每逢過節都會特別掛住阿媽,以前阿媽會自己整蘿蔔糕、角仔,全盒所有嘢又會好齊全,細個年年都會跟大隊一齊去大伯父、二伯父屋企拜年、逗利是,真係好開心,不過呢兩年都要出外登台,屋企全盒冇擺,又唔會有人嚟拜年,最多都係約阿哥、家姐食飯,可能阿媽唔喺度啦!有老人家喺屋企,凝聚力大啲嘅。」

撇甩囝囝

而過往兩年,祥仔都要往內地登台兼過農曆新年,今年亦一樣,他與太太將於年三十晚出發到馬來西亞,之後再到美加登台搵真銀,至於囝囝就會留在香港過新年。

祥仔謂︰「個仔要趕住返學,所以都跟唔到我哋去,本來想同太太留多幾日美加探親友,但係我又要返嚟開劇,我都同老婆講,以後新年都係請定假,抖吓都好呀!」


黎耀祥每年都會在家自製蘿蔔糕,手勢有板有眼。


黎耀祥餵老婆食蘿蔔糕,相當甜蜜。


黎耀祥坦言近年農曆新年都要出外登台,故來年希望能與太太Julia請假休息抖抖。

(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20110202/00282_026.html ================================================
黎耀祥請假陪老婆過年

公認恩愛的黎耀祥與太太Julia,每年都炮製年糕,祥仔表示自製年糕令他分外想念已離世的媽咪:「以前媽咪會自己整年糕同角仔,所以我哋依家都秉承佢留落嚟嘅傳統。」Julia透露奶奶在生時,由年廿五開始已忙個不停:「佢連角仔、豆沙角都識整,仲教我用木條壓薄啲餡皮。」她還自爆每逢新春都為老公及兒子正橋準備新睡衣、拖鞋及內衣褲。

另外,祥仔過往幾年的農曆新年都外出登台,今年亦不例外:「我同太太今晚就會飛去馬來西亞,之後再去美加,本來想留多幾日探親,但我要趕返嚟開劇,所以我同老婆講,以後新年都會請定假,抖吓都好吖!」


祥仔與老婆Julia合力煎糕,期間有商有量,盡顯默契!


祥仔細心地餵老婆食糕,令她甜入心。

(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20110202/00470_018.html

沒有留言:

張貼留言