KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2010年12月20日 星期一

[新聞] 黎耀祥自嘲悶蛋冇艷遇

【明報專訊】黎耀祥昨日出席「童真同樂頌聖誕」活動,太太Julia同行,對於太太24小時如助手般全天候「看守」,他說:「我已重金禮聘她做經理人,所掙的錢全給她抽佣。事實上,現在接工作也由太太去傾,不過她不是24小時幫手實我。」

有指他難飛出太太的手指罅,祥仔笑說:「我從來不懂得飛,况且年紀也不輕了。外界總以為男藝人有很多『飛來蜢』,其實是假的,我沒遇過。」祥仔自言是悶蛋,引不起別人興趣,而且他太深閨,除了返工之外,便是回家,他說:「我多年來沒有緋聞,就只傳過鄧萃雯,大家視為娛樂話題也無傷大雅。」

聲稱掙錢唔多

祥仔前晚為冬至晚會擔任嘉賓,師奶與小朋友粉絲起哄將他包圍,問到成雙視帝之後,接工作是否更旺場?祥仔說:「暫時只接了聖誕節的私人派對,其實並非如大家想像般掙很多錢,我一向價錢平抵用,而且很多活動是慈善性質,回饋社會不應計較。」

(明報) 影片
http://ol.mingpao.com/cfm/star5.cfm?File=20101220/saa01/mcd1.txt
================================================
祥仔老婆瞄實冇飛來蜢

升呢做視帝的黎耀祥前晚在冬至晚會中以歌會友,同場更有高海寧,二人雖稱很少「做冬」,高海寧更說會食開年飯及團年飯。她說:「細時跟婆婆入廚房,我包餃子好叻架,只係唔鍾意洗碗,因為冬天好凍,用熱水洗怕對皮膚唔好!」

同場的黎耀祥獻唱收五至六位數字,酬勞不錯,並坦言攞獎後亦冇加價。他笑說:「抵用啦!(冬至慶祝?)自從媽媽逝世後唔興做節,蛇無頭不行!但都有同家人約出嚟食飯!」

此外,昨日黎太孖住祥仔出席聖誕活動,問是否「目及實」他?祥仔說:「唔係!重金禮聘佢做經理人啫,又可以24小時照顧我,(你哋好恩愛?)婚姻從未出現危機,我搵極都搵唔到飛來蜢,哈哈哈哈!(九姑娘緋聞?)我當笑話,我同老婆有共識冇影響。」

(東方日報)
http://orientaldaily.on.cc/cnt/entertainment/20101220/00282_017.html ==================================================
黎耀祥愛食住家菜

黎耀祥昨到曼聯餐廳出席「童真同樂頌聖誕」慈善活動,與一班小朋友大玩遊戲,祥仔太太全程陪伴左右,對於有雜誌指祥仔太太現任其經理人及助手,目的是為 24小時實老公,祥仔說:「佢係做咗我經理人,因為我工作忙,佢幫我處理,所有佣都畀晒佢。」

未遇過飛來蜢

問祥仔太太是否為實他?他說:「佢係 24小時幫我手,我點都飛唔出佢手指罅,幾十歲人都未見過飛來蜢,冇乜人對我有興趣。」祥仔又指自己不愛蒲只愛吃住家飯,而且之前與鄧萃雯的緋聞絕非事實:「老婆都知啲緋聞流到不得了。」


黎耀祥在餐廳與小朋友玩遊戲,盡顯愛心。

(蘋果日報)
==================================================
黎耀祥兩度封帝無加價

黎耀祥、高海寧及羅敏莊前晚為一品牌舉行的冬至晚會擔任表演嘉賓。再度封帝的祥仔工作不斷,談到外快跟登台的酬勞及數量是否已加價及增加?祥仔坦言聖誕及新年的登台沒有特別增加,而價錢方面亦是相當低的,他更高興最近能參與不少慈善工作。此外,談到聖誕節跟冬至如何度過。祥仔說:「自從媽媽過身之後,冬至都不會在正日一家人食飯,蛇無頭而不行,其實上個禮拜已經同兄弟姊妹食過飯。」祥仔透露聖誕節反而會跟兄弟相聚,因哥哥愛杯中物,當日會吩咐工人弄點西餐。

  另外,高海寧透露自己是北方人,家人只會著重團年及開年飯,而兩餐飯亦由婆婆主理。從小跟婆婆入廚的她,更因此有一手好廚藝。

(星島日報)
http://hk.news.yahoo.com/article/101219/3/lum5.html
===================================================
黎耀祥冧莊視帝冇加價

黎耀祥與高海寧等前晚出席冬至晚會,以歌會友的祥仔速袋五至六位數字酬勞,更揚言冧莊視帝後沒有加價,笑言超抵用!另外,祥仔昨日偕老婆出席聖誕活動,問到老婆是否專程前來「目及實」?他說:「唔係!重金禮聘佢做經理人啫!又可以24小時照顧我!」他又澄清婚姻從未出現危機,與鄧萃雯的緋聞只當笑話:「點解我搵極都搵唔到飛來蜢?」

(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20101220/00470_043.html

沒有留言:

張貼留言