KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2010年12月14日 星期二

[電影] 祥仔遭圍毆面腫

冧莊視帝黎耀祥向來工作不斷,他有份參演的電影《一路有你》將於下月上映,他大讚該戲班底強勁,很開心有這次合作機會,他說:「監製爾冬陞、導演趙崇基不在話下,男女主角古天樂同莫文蔚都好好,好開心可以同佢哋合作。」

打頭踢肚


黎耀祥表示很開心可在新戲中與古天樂(右)合作。

不過祥仔謂今次拍戲頗辛苦,尤其一幕他要遭一群大漢拳打腳踢的戲份,他說:「真係有苦自己知,場面好混亂,我要俾人打頭踢肚,周身瘀晒,有幾下真係痛到忍唔住嗌咗出嚟,唔係演戲,係真嘅,拍完後我塊面真係腫咗,工作人員竟然以為係化妝效果,問我使唔使落妝,我都唔知應該喊定笑。」



黎耀祥被大漢群毆的戲份,打得他面頰真的腫了。

(蘋果日報)
================================================
黎耀祥慘遭圍毆至面腫

黎耀祥蟬聯視帝,最近更參演電影《一路有你》,但並未因而獲得優待!祥仔透露拍攝一場被打戲的辛酸,有苦自己知:「我畀一班粗漢拳打腳踢,混亂之下,我都真係畀佢哋打中,痛到我叫咗出嚟,唔係演o架!拍完之後我塊面腫咗,工作人員仲以為係化妝效果,我都唔知好嬲定好笑!」

(太陽報)
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20101214/00470_032.html
================================================
黎耀祥撈過界被圍毆

【明報專訊】「視帝」黎耀祥撈過界,他參與電影《一路有你》演出,與古天樂、莫文蔚、導演趙崇基及監製爾冬陞合作。祥仔笑言他雖然是視帝,但拍電影沒有皇帝式享受,他甚至被人圍毆,真是有苦自己知。

祥仔表示戲中有一幕他被一班人拳打腳踢,混亂中,他的頭與肚也中招被打致瘀青,當時他痛得真的叫出來,比演戲更迫真。完成拍攝後,他的臉腫了,工作人員竟誤會那些是化妝效果,問祥仔為何還沒落妝,令他哭笑不得。

(明報)
http://ol.mingpao.com/cfm/Archive1.cfm?File=20101214/saa01/mci1.txt

沒有留言:

張貼留言