KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2010年11月29日 星期一

[新聞] 劉醒催淚結局贏晴晴拖戲

【商台互動娛樂組】TVB台慶劇《義海豪情》於昨晚播出兩小時的大結局,除了劉(陳法拉飾)死在楊陽(黃浩賢飾)的懷中,九姑娘(鄧萃雯飾)與劉醒(黎耀祥飾)離別後30年重逢,最後劉醒老死在九姑娘的肩膀上,結局感人催淚。

「我行先咪我等妳囉」感動網友

有不少網友大讚結局中眾人先後死去的安排,更有網友感動落淚,「最後一分鐘,『(九姑娘)唔知將來我走o既時候有邊個響個天到等我呢?(劉醒)睇下我行先同妳行先啦,如果我行先咪我等妳囉。呢2句對白做ending真係幾好,聽返會諗起31集開頭有講過,會帶返啲野出嚟,幾感動。』更有網友憶起所有劇情,「我睇到太投入了...睇到九姑娘不停登報紙搵劉醒時,再諗番劉醒由戴綠帽、被梁非凡搞、日本侵華、幫九妹頂左一槍、落萬人坑、做游擊隊、妹妹死咗無晒親人、打韓戰、文革被批...真係睇到有點眼濕濕,一個人的一生,多次同鬼門關擦身而過,到晚年先搵得番自己心愛o既人。」

劉晴日記完全是拖戲

昨晚兩小時結局篇中,有半小時完全是交代劉晴病逝,有網友斥這一段的安排是故意催淚,太過造作;也有網友批評,等劉晴死已經等了一個星期,而且楊陽在劉晴的追悼會上讀日記是拖戲的表現,完全不明所以。

唱《紅蝴蝶》諗起柴九、四奶奶

結局中段,眾人以為劉醒已被炸死,九姑娘逃難到美國途中,就播出了由黎耀祥唱出的《巾幗梟雄》的主題曲《紅蝴蝶》,網友認為黎耀祥的版本雖然不夠原唱吳卓羲好聽,但有另一番味道。但這一個安排就令一些網友認為是刻意令大家回想起柴九和四奶奶,「紅蝴蝶嗰part唔錯,都係要靠番第一輯的回憶來救亡。」

小紅姐扮阿婆最得歡心

一眾配角亦深得網友歡心,尤以飾演楊師奶的惠英紅獲得最多讚賞,大部分都讚她演一個老婆婆的神情和動態都十分神似,「不愧是金像影后!」、「覺得小紅姐應該攞最佳女配角,扮老人扮得最似最有說服力係佢。」不過就有意見指排骨(敖嘉年飾)的戲分到尾段太少,就沒有交代他經常掛在嘴邊的「報恩」。

http://hk.news.yahoo.com/article/101129/18/li77.html

1 則留言:

  1. 九姑娘:唔知道將來我走嘅時候,有邊個會喺個天度等我呢?
    劉醒:睇下我行先定你行先囉,如果我行先嘅,咪我等你。

    回覆刪除