KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2010年11月27日 星期六

[新聞] 黃金視窗:黎耀祥眾人皆醉我獨醒

做人難,做平凡人原來更難,就如黎耀祥在《巾幗梟雄之義海豪情》中扮演的劉醒,雖不及排骨仔和非凡哥出位,也沒有柴九的跌宕人生,看似平平無奇,其實演起來最考功夫。一場跟九姑娘鄧萃雯的內心戲,祥仔因為想起已離世的母親,他回家路上更控制不住邊駕車邊落淚,祥仔說:「劉醒同九姑娘講:『一個人行到盡頭,最慘嘅唔係死,係同最親嘅人分離。』自己講嘅時候諗起媽媽離開,感受好深好深。」 撰文:戴彩煥

無綫劇《巾幗梟雄之義海豪情》明晚播映大結局,雖然黎耀祥是《義》劇男主角,但論風頭,明顯被排骨仔敖嘉年和非凡哥麥長青蓋過。不過,當全世界認定祥仔會因為風頭被搶而感到酸溜溜時,他卻坦然告訴大家他不會介意。

祥仔日前接受本報記者專訪時說:「我真唔係介意,能夠得到觀眾注意,我衷心戥佢哋開心。唔能夠一個主角做晒所有戲,如果成套戲以我做主導嘅話仲驚!我唔希望觀眾淨係睇我一個,連側邊角色都咁好睇,先至證明個劇成功。佢哋今次安排我做劉醒呢個角色,唔係要我去搶戲、唔使我再做八頁對白嘅戲,今次玩法好唔同,今次輪到雯女做大龍鳳,佢哋只係要我做一個經歷者,見證住大時代轉變。今次側邊已經有好多人大鑼大鼓做大龍鳳,如果我又大鑼大鼓嘅話,就會太多。」


祥仔無忘母親從小教他自強不息,成為他多年來奮鬥的動力。

憶亡母淚如泉湧

演戲二十多年,祥仔坦言大鑼大鼓的角色對他而言已沒難度。


演戲演足 20多年,祥仔表示甚麼大鑼大鼓角色也曾演過,對他而言,這類型角色已沒有太大難度。倒是今次演一個如劉醒般看來平平無奇的角色,才是他演藝生涯中最考功夫。祥仔說:「劉醒呢個角色係有難度,因為冇手段去做,唔似《巾幗梟雄》嘅柴九咁,又有金句又有呢樣嗰樣加加埋埋。以前做親嘅角色都有好多技巧要求喺度,我做咗咁多年戲,呢啲技巧可以好輕易處理到,但劉醒呢個角色係入心,要用個心去演,自己以前從未試過。張華標(編審)一開始已經同我講,今次個角色唔係玩以前啲嘢,係好實在、好內斂、好有深度。今次俾我發掘到用個心去演,我真係覺得好正!」

雖然劉醒不及柴九出位,但祥仔不諱言演戲多年,劉醒是他演繹眾多角色中最愛的一個,因今次不再單單講求演技,他說:「因為樣樣嘢都入心,所以有好多好深嘅感受,好似戲裏面個妹病、冇得救,我不期然諗番起已經離開咗嘅媽媽。媽媽對我人生影響好大,佢係一個好知足嘅人,佢在生時經常教我做人要自強不息、要有堅持,我咁多年嚟奮鬥嘅動力,就係咁不知不覺中培養出嚟。我有今日成績,都係多得媽媽。戲裏面劉醒同九姑娘講:『一個人行到盡頭,最慘嘅唔係死,係同最親嘅人分離。』自己講嘅時候諗起媽媽離開,感受好深好深,深到之後收工揸車返屋企,一諗起呢幾句說話,自己都忍唔住喊出嚟,一路揸車一路喊。我曾經問過編劇點解能夠寫得咁到肉,佢話:『我曾經試過。』」

升呢一哥密密賺

黎耀祥想到已離世的母親,忍不住流淚。

由《巾幗梟雄》到《義海豪情》這短短一年間,祥仔一哥地位已被肯定,不過他卻未感覺到有太大轉變,他說:「做咗第一男主角,咪戲份多啲,張海報排頭位囉!但對我嚟講,最重要係個角色好唔好玩,觀眾欣唔欣賞,形式嘅嘢對我嚟講真係唔係重要。不過我不得不承認,呢一年自己個市場價值係高咗,廣告會多咗,對社會功用大咗,好多大大小小唔同慈善團體都會搵你做乜乜之星,以前東華同保良係同成班人一齊演出,家自己會有獨立嘅表演,呢方面就最明顯。」

寸林峯偶像派好帶挈

黎耀祥和鄧萃雯在下月的台慶頒獎禮,爭奪視帝視后寶座。 資料圖片

今年台慶頒獎典禮,黎耀祥與《公主嫁到》的陳豪被視為視帝頂頭大熱,連早前舉行的《萬千星輝賀台慶》,也拿祥仔與陳豪視帝之爭作話題項目表演。不過祥仔認為今年是三分天下,除他與陳豪外,林峯絕對有機會跑出。

祥仔說:「今年一定好好玩,因為係三分天下。先講林峯,大家都睇到個勢喺度,佢係近年一個好成功嘅偶像派例子,佢啲 fans好犀利。要知道,做偶像唔容易,自從梁朝偉、劉德華、湯鎮業、黃日華同苗僑偉嘅五虎之後, TVB嘅年輕偶像真係唔多,劉德華之後幾乎完全冇,變成一個真空期。偶像派係一個夢,如果冇偶像派,呢個圈唔會有生氣。作為圈中人,都希望呢個圈有生氣。唔通你撈晒咩,要令個圈有生氣不斷運作,我哋先至會有得撈,娛樂圈先至有希望,所以我從來唔反對偶像派攞獎!」

雖然劉醒不及非凡哥或排骨仔引起話題,但祥仔從未感到酸溜溜。 《義海豪情》劇照

「陳豪做星爺接班人」

說到陳豪,祥仔大讚他在《公主嫁到》的角色相當突出,喜劇感相當重,演起來並非一般喜劇般簡單。祥仔說:「雖然有人話喜劇攞獎唔着數,但陳豪自創佢一套嘅喜劇演繹方式,睇得出佢背後花咗好多心機去設計個角色出嚟,佢分分鐘有機會做周星馳接班人。」

大讚兩位對手之餘,祥仔當然對自己也有一定信心,他笑說:「我覺得自己着數在個角色,劉醒個角色係比較戲劇性,從技術上去睇,一定係劉醒着數,但都要睇今年大氣候,究竟係吹捧實力派、偶像派,抑或係娛樂性重啲?對我嚟講,有口碑有收視已經算贏 o架啦!」

攝影:陳俊強
髮型: Ivan Lee of Headquarters

沒有留言:

張貼留言