KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2010年11月28日 星期日

[新聞] 祥仔:唔為錢為乜?

無論親生或非親生,黎耀祥及陳法拉均屬三色台的標誌人物,電視台每年製作數十套劇集,大多由幾個「特權分子」孭飛,劣幣驅逐良幣已是不爭事實,再嘆悲哀亦是多餘!不願作一生劣幣怎麼辦?是否由祥仔或法拉大喊一聲「我要做視帝、視后」便可解決?反正電視創作已買少見少,倒不如多賺幾桶金,乾脆做個星之煉金術師!

翻查黎耀祥十年前一個訪問,當他被問到要一個成名機會,還是要一百萬Cash?祥仔二話不說答道:「一定係一百萬!」物轉星移,十年後的今天,一百萬元對他來說已非大數目,若以一千萬元換取「荷里活一級演員」或「國寶級演員」名銜?其答案依然實際:「我會揀一千萬,因為我依家擁有嘅成就已經好滿足,喺行內行外都獲得認同,拍完《義海》真係滿足,要我喺演藝生涯畫上句號都冇怨言,做荷里活巨星我真係一啲都唔恨!一千萬就唔同,呢個數目唔多唔少,一千萬Cash夠我用埋下半世!」
面對現實搵銀無罪

祥仔對演戲的執着並非源自理想,而是生活態度的一種體驗,就如食飯一樣,日日都要食!不過,金錢卻是最現實的,他決不能戴着人皮面具空談藝術,他說:「無疑錢可以平衡到我嘅心態,呢個係現實問題,賺錢係永恒嘅道理,人唔係為錢為乜?」

非人實驗挑戰演技

猶幸有實力的人能在本分中尋找樂趣,不至在流水式作業的工作中慢慢溺斃,若說祥仔不懂演戲,「黎耀祥」三字着實能倒轉寫,遙視娛樂圈僅存的幾塊良幣中,他嘗試在演技中進行各種實驗:「演戲係要付出,就算好攰都想精神得到滿足,我會嘗試黐線嘅實驗!好似拍《鐵血保鏢》嗰陣,我試過發燒發到成個人傻咗,當時我仲諗緊好唔好返廠開工,添哥(李添勝)好人道,佢話過隨便我返唔返,當時我諗如果自己係一部機器就冇問題,試吓用意志忘記發燒,我玩咗兩日,真係Work喎!睇番Playback同平時一模一樣,原來肉體同精神真係可以分開o架,做演員真係好似入咗大觀園咁!」

無綫「唯一」傲視同儕

談及各種非人實驗時,祥仔眉飛色舞,「指」影橫飛,埋藏已久的傲氣散發全身,肯定自己是無綫的「唯一」,他說:「我諗TVB冇人可以好似我咁做,冇人會浪費休息嘅時間去做實驗同觀察,有時我仲會諗戲中嘅我同現實係咪可以接軌,可唔可以將佢融合,諗起都興奮!」

後記:人生如戲

當太座Julia如「指定動作」般為他整理衣裳時,祥仔卻一副撲克臉堆在五官,嚇得太太問他是否感到不適?祥仔即笑說:「哈哈!我只係扮嘢咋!」太自然了!親如Julia亦察覺不到!祥仔續說:「我拍戲再唔會將表情堆砌,反而想更自然,我兩年前開始做到,但劉青雲早我十年,呢啲就係天分!」


好戲之人祥仔寓夢想於工作,恨死不少打份寫字樓工的「80後」。


祥仔講夢想亦講錢,在生活的壓力與生命的尊嚴之間取得平衡。


祥仔去年憑《巾幗梟雄》打敗一眾親生仔,首度稱帝。資料圖片


祥仔(左)與劉青雲分屬好友,經常聚會講戲經。資料圖片

(太陽報)

沒有留言:

張貼留言