KKground... ......................... . 搜尋文章請按首頁左上角...................................................................................................@留言請按我@

2010年11月11日 星期四

[壹週刊第1079期] 5呎3追掂5呎9 王祖藍攀登李亞男





身高只得5呎3吋的王祖藍,近年事業扶搖直上,估不到愛情同樣有攀登高峰的決心。當預告搵到真命天女的王祖藍,原來隱形女友,正正就是○七年傳過緋聞、高他一個頭、身高5呎9吋的華姐冠軍李亞男。

據知,二人在去年中秘密翻撻,縱然女高過男,但祖藍追女有心有力,令高妹甘願拋開歧視目光包袱,全程投入矮仔祖藍懷抱,李亞男更大讚男友:「佢好夠薑!」
正式展開長短腳之戀,但由於兩人同屬基督徒,為嚴守婚前禁慾戒條,拍拖要出動教友監場,撲滅慾火,擔心情難自控,偷食禁果。


姐姐拖實我!(設計對白)
乖乖咪掂我!(設計對白)




有風度上週六晚,二人拍拖無論上落坐駕,祖藍都盡顯風度,幫女友開車門。咁細心,難怪身形矮細,又唔靚仔嘅祖藍,可以奇蹟攻陷女方嘅心。




好友掩護
當日拍拖,王祖藍約埋教友鄺文珣夫婦做掩護。行出大街,刻意保持距離的祖藍,忍唔住回望女友一眼。

無人即拖手

今年中,王祖藍自爆跟圈外教友拍拖,其實只為製造煙幕,掩飾與高妹李亞男拍拖年半的秘密。上週六(十一月六日),祖藍返無綫為《荃家福祿壽》演唱會開會,下午收工後即把握時間,與女友見面。

他駕車到馬鞍山會合與教友鄺文珣夫婦一起的李亞男,祖藍一見女友即四萬咁口,但礙於要保密地下情,他倆在大街大巷刻意前後腳保持距離。直至兩啤人由馬鞍山驅車到沙田一間神學院飯堂買外賣,見四野無人,買完外賣的祖藍於是放鬆戒心,拖住女友手仔返回車內。

當五呎三吋高的祖藍,拖實五呎九吋的李亞男,馬上「高下立見」,相差六吋的高度,著住平底鞋的李亞男,依然高男友成個頭,恍如大姐姐拖住細路仔出街,祖藍望住女友,更加要抬高頭,長短腳拍拖場面,比祖藍扮Handlela baby更為惹笑。不過這對「長短腳戀人」,卻未有因高度差距影響拍拖心情,兩人經常深情對望,sweet到爆。之後兩啤人再到元朗友人家中,直至凌晨才離開。駕車送李亞男返將軍澳寓所的祖藍,竟然過門不入,無乘機在女友家中宿一宵。






去年仁濟騷,王祖藍要跟李亞男跳舞,矮半呎的他,著住七吋厚底鞋襯女友,終於高過李亞男。

教友監場禁慾

循規蹈矩,只因兩人同屬虔誠基督徒,拍拖要面對禁慾大考驗。有指二人拍拖,為嚴守信仰戒條,決定實施教友監場管制,謝絕孤男寡女共處一室時的禁果誘惑。據一位教友透露:「佢哋要匿埋拍拖,約會地點多數喺教友屋企,搵其他人做監督員。好多教友屋企,已經變成佢兩個幽會勝地。雖然要成日打搞班教友唔好意思,但大家見佢哋咁歇力守戒,都好樂意借地方俾佢哋兼做電燈膽。」




二人秘密拍拖年半,一班教會內的弟兄姊妹如蔡少芬夫婦、鄺文珣夫婦一早知道,不過守口如瓶冇外洩。


去年中到加拿大布導會,王祖藍再發力追李亞男,結果得米。




李亞男入行後以主持節目為主,拍劇不多的她,早前更因老豆重病,向公司請假返加拿大陪屋企人。

謝絕探訪

兩人同屬基督徒,為嚴守婚前禁慾,當晚拍拖拍到三更半夜,送女友返獨居的將軍澳寓所,祖藍都把持得住,無乘機要上女友家度春宵。換轉其他男女藝人,上咗啦!

王祖藍

年齡:30歲
身高:5呎3
學歷:演藝學院戲劇學院一級榮譽藝術學士
宗教:基督教
獎項:08年TVB飛躍進步男藝員
工作:電視藝員、配音員、主持、DJ、歌手、作曲、作詞
演出:06年調到戲劇組,為劇集《東方之珠》幕後代唱,引起注意。其後演出《同事三分親》,成為《鐵甲無敵獎門人》獎老,簽約英皇做歌手,09年擔正電影《矮仔多情》做男主角,近期在《荃加福祿壽》扮嘢扮到去紅館開騷。

李亞男
年齡:25歲
身高:5呎9
學歷:英屬哥倫比亞大學一級榮譽藝術學士
宗教:基督教
獎項:04年溫哥華華裔小姐冠軍
05年國際華裔小姐冠軍
工作:電視藝員
演出:華姐卸任後,加入TVB做演員,先後參演過多部劇集《情人眼裡高一D》、《談情說案》等,主力在TVB8台做節目主持,最近在節目《荃加福祿壽》聯同陳爽,扮韓國女子組合Wonder Girl獻唱《Nobody》。

追女明刀明槍

早於○六年中,仍是兒童節目二打六主持的王祖藍,在藝人之家認識李亞男,在教友慫恿下,主動追求高妹,加上一副大鼻子情聖本色,浪漫招數層出不窮,即使其貌不揚,個樣又似王光亮,仍奇蹟地擊敗幾位高大威猛對手,贏得李亞男歸。「起初祖藍覺得高攀唔起呢位華姐冠軍,所以諗都唔敢諗。直至阿男搵祖藍教佢學廣東話,就係咁日久生情。祖藍發夢都無諗過華姐冠軍對自己有啲意思,於是唔理三七廿一,把握機會向佢直接表白。之後問番阿男點解揀祖藍,佢話鍾意對方夠直接,同埋比其他男仔細心好多。」

可惜當時「長短腳之戀」只維持短短三個月。據知分手原因,是女方正獲公司力捧,加上○七年做完台慶約埋食宵夜俾記者發現傳過緋聞,唔想拍拖分心影響事業,李亞男有意提出分手。面對人生交叉點,兩人於是搵牧師一齊祈禱決定。「祈禱後,佢哋覺得唔應該繼續,所以祖藍同阿男將段情斬攬。阿男其實放得低,反而祖藍好唔捨得,傷心咗一段時間。」知情者說。

佈道會翻撻

分手之後,事業彈起的竟是王祖藍,由「樓華」一角冒出頭,到《荃家福祿壽》人氣有升無跌。去年初,他在一次見證中便自爆:「曾經忍痛斬斷一段關係,之後我嘅事業就嚟!」原來所指的,是與李亞男的短暫情緣。

二人分手三年,祖藍對李亞男一直依戀。「祖藍無再追女仔,反而阿男有同異性約會,不過心底裡始終覺得祖藍好,一直無拍拖。」知情者說。

直至去年中,二人隨藝人之家到加拿大參與佈道會,再次近水樓台,未死心的祖藍決定啲起心肝,追番李亞男,回港後成功復合,直至上週六拖手斷正,這段翻撻的「長短腳之戀」正式曝光。

本周一(十一月八日),祖藍為《荃家福祿壽》演唱會綵排,記者追問與李亞男戀情,他起初支吾以對,及後得知拖手相斷正,才大方承認戀情。他說:「我等咗佢三年,所以希望大家祝福我哋呢段感情。(當日對佢一見鍾情?)唔係,佢係華姐冠軍,點敢妄想。直至有次教佢廣東話,發現佢手袋裏面唔係袋住化妝品,而係『路加福音』,嗰刻佢好吸引我,佢喺我心目中簡直係跌落凡間嘅天使。」至於高矮問題,祖藍即扯高聲調:「佢都唔介意我點解要介意!」

問他是否如外傳般為禁慾,拍拖要有教友監場,祖藍又Handlela baby上身:「婚前性行為我哋接受唔到囉!唔想諗多咗,所以拍拖唔會兩個共處一室,一定要有教友或家人監場。(有無諗過快啲結婚,攞正牌洞房?)言之尚早,大家都想事業為重。」

至於李亞男,知道男友大方承認後,亦唔介意透露感受。「起初係有啲接受唔到(高矮問題),不過再諗深一層,外表係其次,心靈溝通先至重要,所以無再介意。祖藍係我咁多追求者中最夠薑嘅一個,佢係向我直接表白,見佢咁夠薑,咪決定俾機會佢囉。佢份人好浪漫,舊年佢寫咗首歌《跌落凡間的天使》俾我,呢首歌打動我同佢復合。」矮仔原來唔只多情,仲特別多冧女計仔!


王祖藍週一晚為即將舉行的演唱會綵排,開心的他,更舉起勝利手勢。




拍《荃家福祿壽》時,二人已經翻撻,平日拘謹的李亞男,因受男友影響,在扮Wonder Girls時,表現豪放。




王祖藍填詞的《跌落凡間的天使》,重新打動李亞男。

長短腳之戀

男人唔一定要高大威猛先俾到另一半有安全感,身高輸蝕,一樣可以靠其他優點贏取芳心。唔少圈中戀人都能夠排除身高阻礙,果然係情人眼裡高一啲。

呂方 鄭裕玲
5呎4的呂方與5呎6的嘟嘟身高對比強烈,難得呂方表現大方,曾在公開場合表示:「如果搵女友計較高度,咁我一世都做和尚,邊個會同我拍拖,好難搵對象,所以咁多年憶蓮都唔睬我。」相戀16載,有傳二人感情受金錢、第三者等因素影響,最終在08年10月宣布和平分手。

郭富城 熊黛林
身高178cm,經常著高踭鞋示人的熊黛林,與身高171cm的天王郭富城緋聞傳足4年。曾被Amanda S.批評城城唔夠高,熊黛林力撐男友到底:「唔一定睇身高,佢事業同人品好,作為朋友好高分!」

甄子丹 汪詩詩
名模汪詩詩身高約180cm,比老公甄子丹高5cm。二人身高差距經常成為傳媒焦點,但宇宙最好打的丹爺不以為然。出名愛妻號的他,唔怕肉麻,公開大談夫妻之道,指結婚10年至今仍然覺得老婆好靚,願為老婆由「葉問」變「月問」,不介意幫愛妻買女性用品。

奇異恩典

圈中基督徒大有人在,返教會除咗尋找神嘅大愛,仲搵到自己嘅真愛,有共同信仰彼此扶持,信主得愛。

蔡少芬 張晉
蔡少芬曾說過非基督徒不嫁,堅持張晉信主後才肯拍拖,並遵守不作婚前性行為規定。至08年初,二人終於共諧連理,於西貢香港神學院大禮堂成婚,請帖上亦印有聖經經文作愛的宣言。婚後張生張太如膠似漆,幸福滿瀉,經常孖實煙韌返教會。早前更夫妻檔拍劇,攞正牌曬恩愛,羨煞旁人。

孫耀威 陳美詩
基督徒唔可以講大話,所以一向愛得低調的孫耀威,今年4月被踢爆與教友陳美詩去台灣旅行拖手斷正後,唯有焗住承認相戀一年。孫耀威更揚言明年會娶女友並坦言禁慾唔容易,但會嚴守十誡,與女友拍拖多數留在屋企煮飯仔、睇DVD及查經。

周永恆 趙梓淇
周永恆四年前成為基督徒,與趙梓淇(前名趙頌茹)同居多時,因有婚前性行為違反十誡,今年2月決定結束6年愛情長跑,於葵芳一間教堂註冊結婚,攞正牌洞房。趙梓淇更於中秋節誕下女兒信希。








沒有留言:

張貼留言